Gå til innhold

E36 Touring "Hell-red". Selges.

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

det er fra 4 til 6 sylindre jeg skal bygge om ja.

jeg var i kontakt med han ene på b.t. før jeg leverte søknaden idag.

han sa at så lenge totalvekta ikke ble overskredet, så skulle det være i orden.

men ble den det, innenfor rimligetens grenser, så kunne det være jeg måtte klasse ned til 4 seter, men det betyr ikke så mye for meg..

gav ett eksempel med reg.nr fra en annen 328 og mitt skiltnr. så får de sammenligne der.

men jeg skal holde tråden oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt trist syn idag.. har ikke sett det før, men samboeren min så det idag når snøen på bilen var smelta og gjenskinn fra sola var i panseret.

snøen som tidligere i vinter falt fra taket på huset har laget 2 bulker i panseret, så må prøve å få tak i nytt....

eller så tengte jeg å prøve å lage rat-look av dette nå, siden jeg "må" bytte det likevell..

pusse det ned/sandblåse det å vaske det med saltsyre eller noe. men er litt engstlig for rustvannet som vil renne ned på resten av lakken da. noen som har formening om dette?

heldigvis er det ingen bulker i taket på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke kjekt Roald, men kan du ikke bare rette ut de bulkene og lakkere på nytt da?

Må jo være billigere det enn å kjøpe nytt panser. Håper bare ikke bilen har falmet mye slik at det blir fargeforskjell.

Er kjedelig det med røde biler, at hvis du ikke boner mye blir det fort fargeforskjell :(

Håper det fikser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater å rette ut bulker på store overflater. lettere å få tak ett brukt uten bulker for noen hundre kroner enn å legge ut flere timer på å sparkle opp dette.

har muligens ett på gang allerede :) men har litt lyst å prøve rat-look på det med bulk i :) bare for å se lixm.

tengte på en lignende look som denne, uten takgrind da:

32055110965_large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...