Gå til innhold

E36 Touring "Hell-red". Selges.

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

Synes ikk du skal gå for rat look.. Passer ikke så nye biler! Rat look er forbeholdt E28/E30 og ser tøft ut på disse :)

Få heller tak i ett nytt panser hvis du ikke tør å rette ut bulken og lakke på nytt. Tror du blir mer fornøyd med det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har grublet litt på dette de siste dagene, og etter en del googling så har jeg kommet frem til at rat-look (rustent panser) ikke vil passe så bra på rød bil anyway. så slår det fra meg.

skal se på ett brukt panser hos Rayman her på forumet som bor like i nærheten her. satser på å hente det, vist det er i bra stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk Haavard :)

Hvor traff jeg deg 5er?

Hadde en liten nedtur idag med E46`en til dama. Skulle ut å handle frokost, og møtte på en bil inne på byggefeltet hvor jeg bor.

Det er litt trangt og en slak h.sving med mur, så vi traff hverandre litt brått på.

Hugga på bremsepedalen, og da gikk den til bunns. Forstod med en gang at det hadde rustet hull i ett bremserør bak.

Har hatt overflaterust en stund nå og venta vell egentlig bare på det :P

Kjørte bilen opp til jobben og fikk avkrefta at det var riktig. Satte bilen fra meg der og fikk henne til å hente meg.

Fikser det på mandag, da jeg skal på fudla idag og ikke orker å stå å grise med bremsevæske idag :)

Og når vi kom hjem så var dama i postkassen, og der låg det ett brev fra Biltilsynet.

Kjente jeg ble dritnærvøs med en gang jeg såg konvorlutten, men gledet meg litt også.

Klarte ikke å vente med å åpne det, så leste gjennom det i bilen.

SØKNADEN OM MOTORBYTTE ER GODKJENT!! :D Yeah!

Da er det bare å sette igang med å bytte bakbremser og stab.stag foran:D

Motoren er foresten en M50B25 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Haavard :)

Hvor traff jeg deg 5er?

Hadde en liten nedtur idag med E46`en til dama. Skulle ut å handle frokost, og møtte på en bil inne på byggefeltet hvor jeg bor.

Det er litt trangt og en slak h.sving med mur, så vi traff hverandre litt brått på.

Hugga på bremsepedalen, og da gikk den til bunns. Forstod med en gang at det hadde rustet hull i ett bremserør bak.

Har hatt overflaterust en stund nå og venta vell egentlig bare på det :P

Kjørte bilen opp til jobben og fikk avkrefta at det var riktig. Satte bilen fra meg der og fikk henne til å hente meg.

Fikser det på mandag, da jeg skal på fudla idag og ikke orker å stå å grise med bremsevæske idag :)

Og når vi kom hjem så var dama i postkassen, og der låg det ett brev fra Biltilsynet.

Kjente jeg ble dritnærvøs med en gang jeg såg konvorlutten, men gledet meg litt også.

Klarte ikke å vente med å åpne det, så leste gjennom det i bilen.

SØKNADEN OM MOTORBYTTE ER GODKJENT!! :D Yeah!

Da er det bare å sette igang med å bytte bakbremser og stab.stag foran:D

Motoren er foresten en M50B25 :)

Så bilen parkert ved Eide.

Bra motor det, godt med rekkesekser :) Blir nesten like rask som min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... jeg skal fikse bremserøyra på mandag.. var klar over at de var rustne, men ikke sååå gale ;)

står i papirene at: "-Det må påses at bilens aksellaster og totalvekt ikke overskrides også med fører og eventuelle passasjerer i bilen"

så jeg må nok i gang med en liten slankeoprasjon :)

Men med en kilo her, og en kilo der, så burde det gå bra :) skal opp å veie den en av de nermeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som jeg annser som slanking blir i første omgang å ta ut annlegg og ubruklige ting som ligger i bilen.

kan jo ta ut høyttalere i taket bak... fjerne lydisoleringsmatter som er lett å konne til.

f.eks bytte ut reservehjul med skomboks :) ta ut gulvmatter.. alt hjelper egentlig ;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...