Rannem Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Du kan jo også jukse litt med bensintanken Stille nåla i speedo på fult, men bare ha 5 liter på tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 ja, har hørt at noen har satt ei 5w pære som motstand på stikket over tanken. da lurer den tankføleren til å tro at det er fult skal sjekke litt mer opp i dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Hehe Sparer jo fort 50kg på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Oh! Den digga jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Vet ikke helt med lyktesenkerne. Tror jeg ville fjernet de, men ellers er dette en fantastisk pen touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hei.. rå bil:) Lurer på hvilke dim det er på felgene og ET etc? Er det felger til 3 eller 5 serien? Mvh Kenneth S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Fin bil med hærlig farge! Såg deg forrige helg på lørdagskvellen nede i byn, jeg var nede og henta en og cruisa litt Kjente jeg bilen din igjen relativt kjapt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Hei.. rå bil:)Lurer på hvilke dim det er på felgene og ET etc? Er det felger til 3 eller 5 serien? Mvh Kenneth S Dimensjonen er 8x18 til 3 serie.. men er litt lavere innpress på bakfelgene. Er vell noen å 40 i ET tror jeg. Så er der satt på 20mm spacere i tillegg, så de sitter kant i kant med hjulbuene Fin bil med hærlig farge! Såg deg forrige helg på lørdagskvellen nede i byn, jeg var nede og henta en og cruisa litt Kjente jeg bilen din igjen relativt kjapt hehe Da var det nok min samboer du traff, mulig jeg satt dritafull i baksete da hun var å plokka meg og en kompis opp i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Du kan jo også jukse litt med bensintanken Stille nåla i speedo på fult, men bare ha 5 liter på tanken men dette blir det vel en helvetes bot på om de finner ut. prøve å lure veivesenet med ulovlig vekt godkjenning. og man får vel også brått ikke godkjent bolen likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Du kan jo også jukse litt med bensintanken Stille nåla i speedo på fult, men bare ha 5 liter på tanken men dette blir det vel en helvetes bot på om de finner ut. prøve å lure veivesenet med ulovlig vekt godkjenning. og man får vel også brått ikke godkjent bolen likevel. Det kan nok hende ja. Men er vel mange som har gjort det, etter hva jeg har oppfattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Moro med B25 maskin oppi der Må få deg M-tech plast komplett nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 hehehe... jeg skal fikse bremserøyra på mandag.. var klar over at de var rustne, men ikke sååå gale står i papirene at: "-Det må påses at bilens aksellaster og totalvekt ikke overskrides også med fører og eventuelle passasjerer i bilen" så jeg må nok i gang med en liten slankeoprasjon Men med en kilo her, og en kilo der, så burde det gå bra skal opp å veie den en av de nermeste dagene. Oi. Nå ble plutselig jeg litt mer våken her også Hvor mye mer veier egentlig en M50 vs M43? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 hvor lang tid tok det å få svar på søknaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Jeg var oppe å målte bilen på vekt for noen dagen siden, og etter som jeg forstår ut av svaret på søknaden, så er den innenfor vektgrensene. Fikk en link av Dr_S til en nettside hvor jeg kunne finne vognkort til biler, men denne funker ikke lengre. Men sammenlignet med max akselvekt i vognkortet mitt (318), så mener jeg den ligger innforbi. (halvfyll bensintank ca) Vekt foskjelden på m43 og m50 er jeg ikke sikker på faktisk. Søknaden tok ca 3-4 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå