RoaldJ Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Savner GT-splitterene litt når jeg ser dette bildet Kjørte den ene i stykker her for en ukes tid siden. Men det var kansje like greit, nå kommer jeg meg frem uten å skrape nedi "overalt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Skjønner hvordan du har det.. Jeg har også bare "en" igjen. Eller rettere sagt, to halve. En på hver side! Ikke lett med lav bil desverre, med dog så pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Se her Øystein Bare for deg å sette inn en M50B25, skifte alle deler som er rustne, hellakkere bilen, senke mer og noen ordentlige kantfelger, så er bilen din tilnærmet perfekt Fikser det til uka vi eller? EDIT: Glemte å nevne M3-speil og nye splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Slemt å spamme tråden til Roald her, men det er jo E36 Touring prat M3 speil er jo på vei sammen med justerbart og shortshift Men motorbytte må jeg nok vente noen år med, nærmere 2006. Da blir det isåfall 3.0/3.2! Kjipt med sen importbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Nærmere 2006 ja Venter du til vi skal starte med ny tidsregning som går nedover mot 0 igjen? Neida, var vel 2016 du mente antar jeg. Blir nok veldig bra når du får skiftet hjulbuen og senket litt. Begynner jo å ta veldig form din også Beklager off-topic Roald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Ja.. 2016! Importert i 2006 Når har du planer om byggingen Roald? Og hvor lang tid skal det ta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 hehe.. offtopic hører til i ett forum, så det er helt greit ombygginga er i gang allerede. motor står i og går, mangler bare bremser bak og stab.stag foran så er jeg i "mål" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Pen vogn- med pen senk... litt får lav får til mitt forbruk, men åssen understell står på bilen Roald? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Spent på hvordan vekta blir jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Pen vogn- med pen senk... litt får lav får til mitt forbruk, men åssen understell står på bilen Roald? takktakk.. mener det er Supersport som sitter på den. den er i laveste laget ja, men heiser jeg den så vil jeg ødlegge litt av look`en på den etter jeg demonterte GT-splitterene så kommer jeg meg frem "overalt" uten å måtte kjøre sideslengs over fartsdumper hvertfall Spent på hvordan vekta blir jeg! Jeg var på vekta for ei lita uke siden. Da fikk jeg disse tallene: Foraksel: 740 kg Bakaksel: 720 kg og totalt 1460 kg Bilen er bygget om fra automat til manuell, og satser på at det gikk bort noen kilo bare der i tuuuung automatkasse Det er også fjernet div. varmeskjold under bilen ved eksos, men dette utgjør ikke mangen kiloene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Denne touringen din tror eg er den fineste eg har sett, digger felgene som står på. Kommer nok til å kjøpe slike selv til neste sesong tenker eg Pøs på med bilder sier eg bare..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 takk "in2you"... du har kansje sett den før, i Stavanger-området? Var i Sandnes å henta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Jeg var "garasje-enke" i går, så da tok jeg med meg kameraet og bilen på en liten road-trip. Bilen var litt skitten, men ser ut som det gikk greit... Ser ut som jeg kanskje endelig har fått fargen helt korrekt også! Et lite utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Får en rå touring : ) Heldig som får kjøre den irene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Ser ut som frontfangeren har fått litt medfart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå