Gå til innhold

E36 Touring "Hell-red". Selges.

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her Øystein :D Bare for deg å sette inn en M50B25, skifte alle deler som er rustne, hellakkere bilen, senke mer og noen ordentlige kantfelger, så er bilen din tilnærmet perfekt :D Fikser det til uka vi eller? :)

EDIT: Glemte å nevne M3-speil og nye splittere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemt å spamme tråden til Roald her, men det er jo E36 Touring prat :)

M3 speil er jo på vei sammen med justerbart og shortshift :twisted: Men motorbytte må jeg nok vente noen år med, nærmere 2006. Da blir det isåfall 3.0/3.2! Kjipt med sen importbil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmere 2006 ja :) Venter du til vi skal starte med ny tidsregning som går nedover mot 0 igjen? :D Neida, var vel 2016 du mente antar jeg. Blir nok veldig bra når du får skiftet hjulbuen og senket litt. Begynner jo å ta veldig form din også :)

Beklager off-topic Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen vogn- med pen senk... litt får lav får til mitt forbruk, men åssen understell står på bilen Roald?

takktakk.. mener det er Supersport som sitter på den.

den er i laveste laget ja, men heiser jeg den så vil jeg ødlegge litt av look`en på den ;)

etter jeg demonterte GT-splitterene så kommer jeg meg frem "overalt" uten å måtte kjøre sideslengs over fartsdumper hvertfall ;)

Spent på hvordan vekta blir jeg! :)

Jeg var på vekta for ei lita uke siden.

Da fikk jeg disse tallene: Foraksel: 740 kg Bakaksel: 720 kg og totalt 1460 kg

Bilen er bygget om fra automat til manuell, og satser på at det gikk bort noen kilo bare der i tuuuung automatkasse :)

Det er også fjernet div. varmeskjold under bilen ved eksos, men dette utgjør ikke mangen kiloene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var "garasje-enke" i går, så da tok jeg med meg kameraet og bilen på en liten road-trip. Bilen var litt skitten, men ser ut som det gikk greit...

Ser ut som jeg kanskje endelig har fått fargen helt korrekt også!

Et lite utvalg :)

IMG_3908.jpg

IMG_3931.jpg

IMG_3940.jpg

IMG_3925.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...