SteffenM2 Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Prøver og få unna litt nå! Har en 325 bakstilling, nesten komplett, mangler diff og stikkaksler hvis ikke jeg husker helt feil. Er greit med bremser igjen, dog må rør byttes. Følger altså med travers, bærebruer, bremser osv. Har også et par e30 325 bærebruer, ene er ferdig sandblåst så og si, her er det bare bærebruen, mangler foringer, hjulager og nav. Skal også ha en front travers til e30 325, dette må jeg få sjekket opp. Har også en del andre deler som skal selges for en bekjent, 3 stk touring dører bla. lykte griller til e30, bakfanger(chrome). Kommer mere når jeg får dratt på verkstedet og tatt bilder!
Snurten Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Di dørene til touringen? trenger venstre fordør. uten rust
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 Skal få tatt bilde i morgen, har en som er intressert i den for 500.
FTE Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Ja, hva skjedde med bagasjelokket du skulle se på for meg, og gi tilbakemelding på? Til E30? Ikke svarer du på PM heller. Hvis du ikke vil selge det eller det var stygt, kan du i det minste si det da, så jeg kan utelukke deg.
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 Ja, hva skjedde med bagasjelokket du skulle se på for meg, og gi tilbakemelding på? Til E30? Ikke svarer du på PM heller. Hvis du ikke vil selge det eller det var stygt, kan du i det minste si det da, så jeg kan utelukke deg. Ja, faen! Var det å ja, beklager det, hatt mye styr med PMer siden de treffene og sånt, beklager at jeg har oversett det! Har bagaselokk, det er noen få riper i det, ikke noe rust, og ingen bulker!
SteffenM2 Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Passasjer for-dør til E30 touring solgt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå