tom arne Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 hei har en e30 med m5 motor s38b36, har brukt bilen i rallycross i sommer. men den har vel ikke full efekt når jeg ikke har fåt koblet til speedsignalet..noen som vet hvor jeg kan ta speedsignalet fra når jeg ikke har e30 el nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 ingen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Hei Det ligger en ledning som går fra diffen fram til intrumenthuset. Den er brun med rød strek på. Ohm den for å være helt sikker. Bare å koble denne inn på ledningen til hastighetssignalet på S38'n og ut å kjør Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 HeiDet ligger en ledning som går fra diffen fram til intrumenthuset. Den er brun med rød strek på. Ohm den for å være helt sikker. Bare å koble denne inn på ledningen til hastighetssignalet på S38'n og ut å kjør Hilsen Trond takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå