excubated Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Viser til denne tråden hvor jeg ønsker å kjøpe en E36tds uten fungerende motor. Etter litt tenking har jeg også besluttet alternativet å selge den motoren jeg har, en E36 318tds. Motoren ble importert fra Tyskland, der den satt i en bil som hadde gått 66 000km. Siden det har jeg kjørt på motoren 25 000km, så den har enda ikke rundet 100 000km! Før montering i min bil ble motoren overhalt, alt av pakninger og slitedeler ble inspisert og/eller byttet. Prisen setter jeg for øyeblikket til 20 000 kroner, men jeg tar selvfølgelig imot alle bud Peter Heiberg peter@sveumsondre.no 98 45 40 20
AlXz Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Sorry ot, men diesel motorene ligger nok endel høyere priset enn bensinmotorene.., samt at det er mye færre av dem å finne på markedet. Vet om flere som har måtte kjøpe fra danmark..
SpiderPig Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Synest det hørtes vel stivt ut jeg men, står du er åpen for bud så får jo nesten en m3 motor til den prisen, hehe..
excubated Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 Da har ting ordnet seg, hvertfall for meg Jeg har kjøpt et karosseri uten motor, og flytter derfor motoren fra vraket mitt til den nye bilen Tråden kan stenges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå