Halbakken Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 har en sånn bryter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Noe av det samme her i denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=133302&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Har en slik jeg også, om du er interessert... Kan sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Kjøp ny motstand/diode! Jeg sleit med det samme som deg, bytta 2 lysbrytere og samtlige relèe før jeg kjøpte ny diode til hundrelappen. Alt fungerer fint nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Når jeg hadde på kjørelys hadde jeg ikke parklys, baklys, skiltlys, eller instrumentlys, i slutten hadde jeg faktisk ikke det i parklysstillet heller Kjøpte hos BMW forhandleren her i Ålesund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Kan jo alltids vere en ledning, vanskelig å si når jeg ikke veit hva de ulike går til.. Men prøv å bytt dioden først, tar deg ca 10 sekund etter du har fått av deksellet over pedalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå