Vegard-E30 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Tja, den er igrunn ikkje så verst når eg har ute Audien og ett par mopeda har en Toyota Hiace som må vike for Bmwen, så den står ute i kulda men trengs litt opprydding, da blir det enda bedre
Vegard-E30 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 e da fjøren til grepstaden ? snakka om?
hanskr Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 han hadde nåkkene senkefjører som han ikke sku ha på m3'en og dei va ganske like
Vegard-E30 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 tok av toppen idag:) skal bytte ventiltetningane og topp pkn toppen var plan, bilen har kokt litt før men da er det ikkje toppen sin feil. er nok at det var hol i radiatoren og det kom luft i systemet
Østgaard Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Dette ser ut til å bli en perfekt førstebil Men ang baklyktene, så ville jeg hatt ryggelysa helt klare slik som de er orginalt, og resten helt rødt Vist du ikke er fornøgd med sideskjørta kan du sette på touring skjørt, eller ingenting
Vegard-E30 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Dette ser ut til å bli en perfekt førstebil Men ang baklyktene, så ville jeg hatt ryggelysa helt klare slik som de er orginalt, og resten helt rødt Vist du ikke er fornøgd med sideskjørta kan du sette på touring skjørt, eller ingenting Ja, har trua på at den skal bli ganske bra.. ser ut for at det blir heillakkering og hmm ang lyktene, så må eg sjå og studere litt Ja, har forespørt meg om noken, men har ikke fått svar enda. kjekt med tilbakemld
FonZ Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Blir bra ditta Vegard Skal sei du har gjort tilltak no i dinna kulden som har vært
Vegard-E30 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Igår bytta eg ventiltetningane, og fekk stima toppen! så den er rein som Fy..! Bilder kjem seinare Når toppen er på plass igjen går det over til karosseriarbeid, fjerning av rust. må og bytte venstre hjulbue fordi den vil ikke tåle valsing!
Vegard-E30 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 toppen uten kamaksel og vippearmar : Kamaksel, vippearmar, ventiltetningar og noken o-ringar Diverse Boss: Blokka før reinsliping av pkn restar: "Ventilfjørklemme": litt sota: Drar av tetninga: Gammal og Ny ventiltetning: Ny tetning på plass: Fleire bilder av topp og diverse anna kjem ikveld
Vegard-E30 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Skal vaske og polere ventildekselet også, så det blir shiny noken som har tips om kva eg skal gjere med innsugsmanifolden for å få den skikkelig blank å fin? nokke polering eller noke som funke på det?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Du må stime både topp og innsug med avfetting, so blir det som nytt begge deler , skal du polere toppdekselet ? Det er mykje arbeid
Vegard-E30 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 ok toppen vart vertfall som ny! kjem bilder av den ved update seinare ikveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå