winchester Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 Dette blir råbra Vegard, stå på! Gleder meg til å se den med lakk, hehe.
hanskr Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 nei fått musikk inni ?? no no no kjem da seg betrakteleg
winchester Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Hvor bestilte du mattene og pedalene? Evt link? http://nettbutikk.gsbildeler.no/
Jawn Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Må du få ut fingen å oppdatere gutt! Lyst å sjå sparkel-støvet flyte no, hadde eg ikkje hatt eksamensnerver, skulle eg komt å hjelpt deg med sparkel
G-RACING Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Ser veldi bra ut! Bra utstyrt med stor BC og greier..nicenice!
Vegard-E30 Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Skrevet Mai 22, 2010 NO skjer det ting her. snakka med lakkereren idag, det skjer neste helg! bilen er ferdig nedpussa no, lakkereren kjem å ser på sparklejobben idag og går over. blir lagt fyller på mandag, pussast ned onsdag/torsdag, så på lakkboksen på fredag, maskering osv, so blir det lakkering:) bilder kjem etter bilen er lakka!
MrStåle Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Er dette en gammel Høyanger bil? Ligna noe jævlig. Forsvant herifra for ca 6-7 år siden. Kjenner de som hadde den før. (2 stk) Kor du kjøpte den? Den som var her forsvant i Askvoll traktene trur eg. Har et bilde av den herifra og.
|Ole| Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Er dette en gammel Høyanger bil?Ligna noe jævlig. Forsvant herifra for ca 6-7 år siden. Kjenner de som hadde den før. (2 stk) Kor du kjøpte den? Den som var her forsvant i Askvoll traktene trur eg. Har et bilde av den herifra og. Han henta denne i Askvoll ja
Vegard-E30 Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Er dette en gammel Høyanger bil?Ligna noe jævlig. Forsvant herifra for ca 6-7 år siden. Kjenner de som hadde den før. (2 stk) Kor du kjøpte den? Den som var her forsvant i Askvoll traktene trur eg. Har et bilde av den herifra og. det er fullt mulig, for den har gått i askvoll i ca 6 år:) post bilder av den da:)
MrStåle Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Det er nok den ja. Kjenner igjenn "Powered by Autopower" logoen bak og Morro å se den igjenn. Var naboen min som hadde den. Prøver å uploade bildet men får bare error. Aner ikkje koffor. Han du kjøpte bilen av, hadde han en blå E30 318iS og? Den blei solgt til Askvoll herifra og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå