minien Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Hei har du bakstillingen til 323 ennå , evt. pris for den komplett uten diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hei har du bakstillingen til 323 ennå , evt. pris for den komplett uten diff? Den er dessverre solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pattiz92 Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 hva skal du ha for bakluka, klokka, askebeger bak og grillen?? er bakluka i fin stand?? ikke no rust eller noe sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmeratle Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 har du den regulator som styrer hastigheten på kupe viften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 har du den regulator som styrer hastigheten på kupe viften Dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-poweer Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Hei! Har du noen av disse delene enda?? Bagasjelokk er det fri for hull etter vinge? Er også intr i : - bakpotte sebring/supersprint. Det er 2 rør inn på 323 også? - konsoll til varmeapparat - grøftelys preface. Send meg PM med pris og gjerne bilder hvis du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Hva har du igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Hva har du igjen? Har oppdatert lista på side 1 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Hei! Har du noen av disse delene enda?? Bagasjelokk er det fri for hull etter vinge?Er også intr i : - bakpotte sebring/supersprint. Det er 2 rør inn på 323 også? - konsoll til varmeapparat - grøftelys preface. Send meg PM med pris og gjerne bilder hvis du har Hei Ja, jeg hadde det sist jeg sjekket iallefall Det er 2 rør inn på denne potta. Når det gjelder pris, så ta en titt på koed, og kom med et realistisk bud. Jeg kan sende bilder når jeg kommer hjem (i begynnelsen av Juni) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-poweer Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Ok venter bare til du får sendt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-poweer Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Sender du noen bilder..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Har du fortsatt prefacelift tåkelysa? Sprekkefrie?, og komplette? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-poweer Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian.q Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Pris på gasspjeld? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå