ZhilleN Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Kjøpte meg i dag et speilreflekskamera, nikon D3000, funka skikkelig bra! anbefales på det sterkeste! Fikk tatt noen bilder i dag, dette er da amatørbilder, så prøvde meg litt Plukka ut de bildene jeg hadde sansen for Her er noen bilder : Bavaria Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 hadde sikkert hvert topp noen av disse hvis ikke bil hadde vært full av snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Hmm.. ja, helt enig i det, men var ikke så lett og få av snøen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Flotte bilder gøy med speilrefleks Brukt stativ eller er det kun håndholdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Er det ikke vinter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Brr, så kald ut. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Flotte bilder gøy med speilrefleks Brukt stativ eller er det kun håndholdt? Takk takk Alle bildene er håndholdte ja. Dette er første gangen jeg prøver, så har ikke så mye utstyr til og begynne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Brr, så kald ut. hehe Ja, den var kald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Absolutt bra til og være første gang! No doubt Men, selfølgelig, motivet bør jo være rent, såfremt det skal fremstå som pent, mener jeg! Også, auto er noe møkk, lær deg manuelle instillinger med en gang! Den enkleste måten, er rett og slett og prøve seg frem, finn ut hva du liker, av hvit balanse og lignende. Bakgrunn gjør mye av helheten til bildet, du har noen intressante bakgrunner, men du har ikke heelt klart og selge de riktig, føler jeg. Under still-fotografering av biler, så er absolutt(!) stativ og fjernutløser nødvendig, in my opinion.. Spesielt ved mørke omgivelser. Et stativ får du billig og bra på clas ohlson bla. Fjernutløser kan du bestille ifra ebay, og få det slengt etter deg for en 100lapp. Ellers så liker jeg bildene! Det her er KUN ment som konstruktiv kritikk, for all del ! Håper ikke du ser på dette som noe "du suger" kritikk, det er det alt ifra. Lykke til videre, lover deg at du kommer til og bli bitt, foto er morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Kanskje det er lurt å skaffe seg et albumprogram med god exif-leser om han skal leke seg med manuelle instillinger, slik at han ser lett hva kameraet har stått på når han ser bilder han liker? Snakker ikke av erfaring, men bare hva jeg kan tenke meg til kanskje er nyttig i den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Kanskje det er lurt å skaffe seg et albumprogram med god exif-leser om han skal leke seg med manuelle instillinger, slik at han ser lett hva kameraet har stått på når han ser bilder han liker? Snakker ikke av erfaring, men bare hva jeg kan tenke meg til kanskje er nyttig i den situasjonen. Windows har vel i seg selv et helt greit forhold til og lese exif filer, hvis ikke jeg tar veldig feil nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 takk for tilbakemeldinnger! Har akkurat fått det så måtte jo bare prøve.. Vet at bildene ikke er helt optimale, dette er bare en test til og begynne med, nestegang er bilen ren forhåpentligvis, hehe.. Skal prøve meg litt mer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 takk for tilbakemeldinnger! Har akkurat fått det så måtte jo bare prøve.. Vet at bildene ikke er helt optimale, dette er bare en test til og begynne med, nestegang er bilen ren forhåpentligvis, hehe.. Skal prøve meg litt mer i morra Vi gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Hehe good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Syns det var bra bilder.. Hvor mye måtte du ut med for kameraet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå