jensemann23 Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Er det som natt og dag i forhold til åpen diff når det gjelder å komme seg frem i snøen?
Dekkbrenneren Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 njaa, bittelitt merker du jo, men jeg merker mest når jeg ligger bredt
JIMVP Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 vil ikke si at det er som natt og dag men.. bilen blir jo å ta seg frem bedre ja.. utn tvil
Tore Diesel Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Det var som natt og dag for meg da diffbremsen på den første 325 tds'n min tok kveld. Sleit spesielt med bakken fra huset der jeg bodde før, siden jeg ikke hadde mulighet til noe hentefart. Da diffbremsen var i orden, var dette aldri noe problem. Hadde det ikke vært for akkurat den bakken, hadde det hatt lite å si for den daglige bruken
e30 tic Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 vil si det er verdt pengene vertfall:) har kjørt e30 med gode vinter dekk med både åpen og org lamellsperre begge deler er gøy, men med lsd diff krabber det jo noe bedre samt det er mye mer morro året rundt
Olelink Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 hadde org diff brems på min gamle 325i (e36) og den var nok noe bedre til å ta seg frem enn min nåværende 520 uten diff brems. Men blir du først stående i ro hjelper det ingenting og bilen blir like hjelpesløs som før
GeirAndre Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Hadde ræva dekk med sveisa sperre, funka veldig dårlig, fikk satt på bra dekk i går. Ingen problem lengre.. 24% er å anbefale..
SSM Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 25% sveisa funker Hadde en Volvo 240 tidligere, der bygde jeg meg aksling med SPERRE og det var natt og dag på alt slags føre. Tok seg bra frem selv med piggdekk uten pigger
Lars89 Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Hjelper utrolig mye med diffBREMS ja. Savner det veldig nå i vinter. Med brems/sprerre er det ihvertfall et håp om å komme seg løs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå