fazerfreak Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 " =kvadrat tenkte eg nei vel så forsvinner vell ikke strøm da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Hvis du oppgraderer kabelene som har 6 og 8 kvadrat så får du nok mer ut av moroa Jeg kjører seg 50 kvadrat, og merket god forskjell. Kretsen er ikke sterkere en sitt svakeste ledd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 som normalt sett er dynamoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Nei, det vil jeg ikke tørre å påstå. Er heller batteri og kabling som er et svakt ledd. Dynamoen skal kun lade batteriet. Men er dynamoen såppas underdimensjonert at den såvidt klarer å mette bilens behov kan det være på tide med en liten oppgradering. Til vanlig bruk skal det ikke være nødvendig å oppgradere dynamoen. Ellers ønsker jeg dere et riktig så godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå