Gå til innhold

slissa skiver med yellow stuff klosser E30

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe, jepp. men må jo passe på her.. en budrunde er og blir budrunde det. :) og den må jo ha en fast bestemt avsluttning.

om jeg da faktisk for dette er jo enda uvisst. har ikke hørt noe fra selger enda..

Skrevet

Stemmer det maze at budet til 530 ikke teller, men fikk ett bedre bud i innboksen kl halv 10 nyttårsaften, og siden jeg ikke har skrevet at bud må legges inn i tråden så er vel det tellende? selvom jeg er enig i at det blir noe urettferdig

Skrevet

Som du ser fixfax, så har jeg lagt inn bud 23:52 på 2100,-

Og det var da det siste budet som kom inn før kl 0000..

Og jeg mener vel også at bud som kommer inn ikke skal komme på PM, for da vet jo ikke vedkommende som byr her hvor mye som faktisk er det høyeste budet. Ergo bud på PM kan ikke telle.. For er det budet liksom på mer enn 2100,- , så hadde jeg såklart lagt inn høyere bud.

Så derfor er mitt det vinnende.

Skrevet

Mest tåpelige opplegget noensinne.. Skal det liksom være en budrunde, så må da jaggu folk som skal by vite hvor mye som det høyeste budet er på.

Så jeg mener fortsatt at jeg har det vinnende budet, uansett om delene er betalt eller ei. For jeg hadde såklart kommet med ett høyere bud. Satt jo å fulgte med på denne kun for å få det høyeste budet.

Skrevet
det er ikke noe å lure på :) For delene er allerede betalt :)

Dårlig gjort av deg og ikke legge ut budet i posten.. Hvordan kan da folk vite hva som er høyeste bud? Så om maze betaler nå er det han som har høyeste bud og får delene :wink:

Skrevet

En bud må jo alltid vises i en "budrunde tråd". Ellers blir det jo som da i dette tilfellet bare tull. Så jeg mener at du burde overføre igjen de pengene som du har fått for delene..

Og så lenge beløpene ikke kommer i tråden, er det jo også uvisst å vite om budene faktisk har kommet inn. Eller om det bare er fiktive beløp som selger sier bare for at han ikke vil selge varen for det budet som har kommet inn. (I de tilfeller hvor det er ingen minstepris)

Hvor mye er betalt for varene akkurat nå?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...