BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 He-he, 325en min ble byttet motor på før jeg kjøpte den pga den var fra Kuwait og kjølevæska tålte ikke Norsk vinter...Så er lurt å sjekke ja. Og husk at ren glykol holder bare ca 12 minus, mens 50/50 med vann tåler ca 36? Lurer på hvor du har fått det tallet:S
JonasD Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Jajajaja, kjølevæske da Spørsmålet mitt er fremdeles det samme. Når jeg fyller kjølevæske/frostvæske, skrur jeg av lokket på ekspansjonstanken og tømmer væsken oppi. Eksosen er ikke i veien på mine biler. Da må du lese hva jeg skriver først Eksosen er av nå, helt inn til blokka.. Og jeg har nesten ingen kjølevæske igjen
jensemann23 Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 jeg skjønner fortsatt ikke jeg:s Renner kjølevæska ut av eksosen?
JonasD Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Okey, jeg venter på å et grenrør i posten, så derfor er hele eksosen av Så må jeg fylle på kjølevæske og deretter starte den opp Og jeg bor i et tettbebygd støk, så starte opp en 6'er uten eksos er ikke det mest ideelle.. Get it?
hylle Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Det er jo samma faen om manifoldene er på eller ikke når man fyller kjølevæske...
GeirAndre Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Tenker jeg jonasd føler han blir irritert heh
jensemann23 Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Det er jo samma faen om manifoldene er på eller ikke når man fyller kjølevæske... hehe, samme tenkte jeg.
Sir Hofstad Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 He-he, 325en min ble byttet motor på før jeg kjøpte den pga den var fra Kuwait og kjølevæska tålte ikke Norsk vinter...Så er lurt å sjekke ja. Og husk at ren glykol holder bare ca 12 minus, mens 50/50 med vann tåler ca 36? Lurer på hvor du har fått det tallet:S Skjønner ikke helt hva du mener men om du tviler på opplysningene se her feks: http://no.wikipedia.org/wiki/Glykol
ehrnst Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Okey, jeg venter på å et grenrør i posten, så derfor er hele eksosen av Så må jeg fylle på kjølevæske og deretter starte den opp Og jeg bor i et tettbebygd støk, så starte opp en 6'er uten eksos er ikke det mest ideelle.. Get it? nei, hva snakker du om nå egentlig? ___________ j. hofstad har selfølgelig også rett ang. glykolblandinen
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 He-he, 325en min ble byttet motor på før jeg kjøpte den pga den var fra Kuwait og kjølevæska tålte ikke Norsk vinter...Så er lurt å sjekke ja. Og husk at ren glykol holder bare ca 12 minus, mens 50/50 med vann tåler ca 36? Lurer på hvor du har fått det tallet:S Skjønner ikke helt hva du mener men om du tviler på opplysningene se her feks: http://no.wikipedia.org/wiki/Glykol Ren glykol fryser da ikke ved -12 grader??
JonasD Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Okey, jeg venter på å et grenrør i posten, så derfor er hele eksosen av Så må jeg fylle på kjølevæske og deretter starte den opp Og jeg bor i et tettbebygd støk, så starte opp en 6'er uten eksos er ikke det mest ideelle.. Get it? nei, hva snakker du om nå egentlig? ___________ j. hofstad har selfølgelig også rett ang. glykolblandinen Du skal vel starte opp en bil etter du fyller kjølevæske og la det sirkulere? Spesielt når bilen har stått i en kald garage i noen mnd, uten å blitt kjørt pluss at det er nesten ingen kjølevæske igjen?
sealed Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 He-he, 325en min ble byttet motor på før jeg kjøpte den pga den var fra Kuwait og kjølevæska tålte ikke Norsk vinter...Så er lurt å sjekke ja. Og husk at ren glykol holder bare ca 12 minus, mens 50/50 med vann tåler ca 36? Lurer på hvor du har fått det tallet:S Skjønner ikke helt hva du mener men om du tviler på opplysningene se her feks: http://no.wikipedia.org/wiki/Glykol Ren glykol fryser da ikke ved -12 grader??
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Se der ja Jeg var kun klar over at 50:50 tålte ca -36 grader og 60:40 tålte rett over - 50 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå