jensemann23 Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 oppfordrer alle til å teste frysepunktet på kjølevæsken deres. Det er en billig forsikring mot noe som kan bety totalhavari på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Kjøleveska på e34'n til en kamerat av meg hadde frøse istad. Tok 20 min med kjøring før flyten var ordentlig igang... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Møkka mi frøys.. Heldigvis var det en dårlig slange som tok fyken og ikke en frostplugg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 He-he, 325en min ble byttet motor på før jeg kjøpte den pga den var fra Kuwait og kjølevæska tålte ikke Norsk vinter... Så er lurt å sjekke ja. Og husk at ren glykol holder bare ca 12 minus, mens 50/50 med vann tåler ca 36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Heh.. Lite med minus grader der sikkert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Strevsomt å fylle på frostvæske gitt, må skru på hele eksosen fra grenrøra, fylle på væske også starte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelvin Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 hvordan teste frysepunktet ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 stikk på en bensinstasjon som selger mer enn solskinnsboller, eller et verksted. Biltema selger også et form for utstyr til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Noen bensinstasjoner har glykol måler som lånes ut,Ellers så har vel biltema og selge for en billig penge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Hmm kjapper i avtrekket enn mæ du ehrnst=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Jah.. Etter vannet frøys så er også tenninga borte på m106 ledningsnettet, suverent, hater vinteren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Strevsomt å fylle på frostvæske gitt, må skru på hele eksosen fra grenrøra, fylle på væske også starte Hvor er det du har montert ekspansjonstanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Jajajaja, kjølevæske da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Det lurte jeg på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Jajajaja, kjølevæske da Spørsmålet mitt er fremdeles det samme. Når jeg fyller kjølevæske/frostvæske, skrur jeg av lokket på ekspansjonstanken og tømmer væsken oppi. Eksosen er ikke i veien på mine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå