Bjornhbjelland Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Fortsatt her! Må vekk!
Flatshift Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 hvordan demontere du denne?? lurer på å bytte ut min, for tror ikke den er helt god alt funker på din, ingen pikselfeil? Mats
Bjornhbjelland Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Jada, alt fungerer. Pent holdt. Byttet ut når jeg kjøpte meg ny CD spiller. Du demonterer ved å dra av volumknappen, stikke et flatjern inni en liten luke, som skal skyves til siden. Displayet poper løs på ene siden, også er det bare til å lirke løs å ta av alle lablene Veldig lett!
Flatshift Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 okai. for på min så lagrer den ikke innstillinger når jeg skrur av tenninga. så lurte på å bytte den ut. hvor mye skulle du ha?
Bjornhbjelland Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Da har den nok tatt kvelden tror jeg. Skal ha 500 tenkte jeg, da en nye koster i tusen klassen pluss minus!
Flatshift Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 hvis denne funker 100% og ingen pikselfeil. så tar jeg den. 500,- ok sender du oppkrav ?
Bjornhbjelland Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Kjempe greier. Skal teste den i bilen min i dag, sånn at jeg vet du får det du betaler for. Sender oppkrav ja. PM meg navn og adresse så skal jeg se om ikke jeg får sendt den idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå