Gå til innhold

E28 1986 525i modell gått 106 000km NY PRIS, MÅ BORT!

ChrisAppelsin
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg selger min BMW e28 1986 525i modell. Bilen er eid av moren til min tidligere sjef på jobben. Fikk vite at hun er rundt 90år og hadde en BMW hun ikke lengre kunne kjøre grunnet alderdom. Bilen har kun hatt en eier (2 med meg..). Bilen har servicehefte som bekrefter km stand og servicer. Bilen har gått ca 106 tusen.

Bilen skulle etter planene bli pusset fra bunn av og gjøres om til en komplett m535 (eksteriør). Men grunnet tidsmangel vurderer jeg å selge...

Jeg har gått i innkjøp av dette:

-orginale BBS RS 16" med dekk ( de fremre dekkene må byttes), kan selges med bilen vis det ønskes.

-sidekjørt orginalt m535 (klips mangler)

-frontfanger m535 (noen lokk mangler)

-skjermer forran med m535 skjerm breddere (og breddere bak)

-Nytt Bilsten og HR understell, passer til gatekjøring og litt bane.

-ny eksos fra slutten av grenrør og frem til bakre potte.

-m535 bagasjeluke med "hekk spoiler , orginalt"

Bilen har kjørekomputer, mørke blått interiør (slitt på siden av kjørersetet). Bilen mangler bakfanger a typen m535 da jeg ikke har klart å finne et bra eksemplar av dette...

Dette er en "gammel" bil og har stått mesteparten i garasje, men som alle bilentusiaster vet er det en del småting som må fikses, mesteparten er på eksteriør, flesteparten av delene som må byttes er allerede kjøpt inn.

Dempertårnene er frie for rust, det som er av rust befinner seg blant annet der vannet renner ned i panseret fra førervinduet ved hengslene til panseret, samt noe smått rundt om. Er å blir en liten prosjektbil for en med litt tid:)

Håper på at noen kan ta med seg bilen videre og sette drømmen i live...

Årsavgift er betalt, men ikke Eu godkjent da jeg rett og slett ikke har tid til å gjennomføre dette. Det som må gjøres blir rett og slett å finne en ny høyre baklykt samt feste ledningen til grøftlyset i lykta forrand, altså ingen store oppgaver...

Bilen selges for kr 22 000 uten bbs felger med sommer og vinterhjul (slitte orginale sommerhjul). Dette er NY pris da jeg må bli kvitt bilen raskes mulig grunnet tid og mangel på plass. PRIS KAN DISKUTERES!

Vennligst ta kontakt på tlf: 40462063, om jeg ikke tar den vennlgist send sms og jeg besvarer så raskt som mulig. Ingen spm er dumme og jeg garanterer ærlige svar!

Christopher Andersen

Her har dere bilde av bilen (uten understell, dette sitter nå på..)

std9aqemri2ib58k63e9.jpg

0op353tisl7ubz5y6ymu.jpg

atd0eity0x3vcvbt2d09.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...