AndreasBr Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Har hatt problemer med at den "dingsen" inne i lykta løsner. Dvs, den sitter ikke bra. Er det noe galt med lykta, eller skal den være sånn? Kan jeg hot-glue den fast til reflektor? Hva må jeg evnt bytte? Det skal sies at selve reflektoren også ser brent ut på "innsiden" (Der man plugger i lykta/ledninger) bilder:
Sir Hofstad Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Kan lime eller hva du vil bare det sitter...
jensemann23 Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Samme skjedd med gamle lyktene mine. Jeg limte med epoxy,funket det:)
AndreasBr Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Det kjipe nå er jo dersom jeg må på kontoret for å hente limegreier.. Lyktene sitter ikke på bilen Et lite spørsmål: Når det gjelder de feste...dingsene. De som man skrur selve skruen inn i. Som igjen er skrudd i karosseriet.. Hvordan skal de stå?
Ullsokk Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 De må du justere så lykta får riktig posisjon
AndreasBr Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Dumt spørsmål følger: Hva er riktig posisjon?
Ullsokk Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Så lykta er javn med grillen, panser osv Se i forhold til den andre lykta
AndreasBr Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Begge lyktene er tatt av. Hadde på noen andre lykter tidligere idag (Fra mamma sin 318i) Der hadde jeg MYE bedre lys enn i mine... Hva kan dette komme av? Men er dette riktig da? Plastikkskruene i karosseri: Justeres slik at selve lykta er jevn med grill, panser osv.. Skruer PÅ lykta: Brukes for å justere lykta slik den skal være . f.eks slik som naf gjør osv..
Eksos Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Dersom reflektoren er brent vil jo dette redusere lyset naturligvis, sikkert derfor.. Så kanskje like greit å bare kjøpe nye lykter? Da slipper du å lime, og får bedre lys..
AndreasBr Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Jeg må ha lykter før jeg får de nye, så jeg må nok lime Men kan bestille lykter fra gs bildeler, de hadde noen billige lykter der.. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7929.jpg Pris 1.862,50 kr.
Eksos Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Men de dere lyktene der var jo chrom! Selvfølgelig er dette smak og behag, men jeg mener det er sjeldent det ser bra ut..
AndreasBr Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Men de var billige! (Noe som er en veldig stor faktor når det gjelder gammel bil...) Hva foreslår du da? (I samme prisklasse selvfølgelig.) Edit kl 0304: Da er begge lyktene limt (Just in case)
Eksos Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Du får ikke samme modellen i sort da? Gammel bil og billige deler er jo greit nok det, sålenge kvaliteten er grei Du kan jo også sjekke innom http://www.koed.no
AndreasBr Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Joda! Man får samme lykta i sort.. Men da koster den Pris 2.237,50 kr. forstå det den som kan.. Uansett! Nå er lyktene som sagt limt, og jeg har montert dem igjen.. Til min store begeistring står IKKE det ene fjernlyset i taket, men peker RETT frem <3.. Mission accomplished. Imorgen kommer xenonpakka mi til postkontoret antar jeg. Det var på omlastningssentralen idag. I tillegg leste jeg en gammel tråd på forumet her isted, om radiatorer, og nå har jeg også lufta radiatoren min.. (Selv om jeg fortsatt får kaldluft når vifta står på maks..) Må ta å lufte den igjen seinere, når det er LITT varmere enn 15minus.. (Håper jeg) De lyktene jeg brukte midlertidlig var med angel-eyes, og joda.. det ser vel bra ut.. (Om det hadde vært en E30...)(les stygg) Vi tror ikke jeg gidder nye lykter nå som de gamle fungerer
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Men de var billige! (Noe som er en veldig stor faktor når det gjelder gammel bil...)Hva foreslår du da? (I samme prisklasse selvfølgelig.) Edit kl 0304: Da er begge lyktene limt (Just in case) En BMW blir ikke gammel. Den blir erfaren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå