djspot10 Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 bakfanger til e36 cab?? spiller ingen rolle vordan den ser ut fordi jeg skal bruke den til styling fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Hei. Er katalysator-delen av eksosanlegget i god stand?Edit: Til 318i 92 model sedan Ja hei!!har du innerskjerm for venstre hjulbue foran tror du?? trenger og et nytt mtech ratt også hvis du har liggendes mvh henrik Ja, det har jeg. Ang ratt har jeg kun orginalt uten airbag :/ bakfanger til e36 cab?? spiller ingen rolle vordan den ser ut fordi jeg skal bruke den til styling fanger Har 3stk. Alpin hvit, Cosmosswartz metallic og ulakkert (grå). Sender deg pm med info/bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 UPP Trenger penger til årsavgifter folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Har du innerskjem fremme på høyre side, vindusviskermekkanisme, shadowline list på venstre side over viunduet og begge grøftlys? Alle deler er til coupe Send PM Også intrisert i gitter til m-tech front om du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Har innerskjermer fra sedan.. Viskermekanisme og de listene over vinduene har jeg. (listene er litt bøyde) Ingen grøftelys eller m gitter :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 pris på - M43B16 Lambdasonde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Lenge til jeg kan få kjøpe noe deler av deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Lenge til jeg kan få kjøpe noe deler av deg eller? Kan kappe bakplata når bilen ikke er i bruk lenger Iløpet av helga tenker jeg bør funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake_amgg Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Har du en M40-B18 motor? KM-stand, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Har du en M40-B18 motor? KM-stand, pris? Nei:/ Har kun deler fra 4syl motorer.. Har en m50b20 vanos ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrydRe Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Mellomaksel til 328 coupè (manuell) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Mellomaksel til 328 coupè (manuell) ? Har fra 325 manuell..., ellers 316/318man. Om dette passer vet jeg ikke.. ? (Sjekk delnr på realoem.com el bmwfans.info ?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 BumP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå