Gå til innhold

Gruppekjøp Shortshift tilbud KSR AS,viktig:mangler noen info

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

til opplysning:

Dere som har gammel type giroverføring til e30 må ta av den blå foringen da denne ikke passer.

Jeg tok den av så jeg bare hadde kula, som orginalstangen, og byttet orginalforingene.

Vandringen blir vesentlig kortere

Skrevet

Noen som kan forklare meg hvordan man demonterer giroverføringa? Er jo umulig å se noe, så man må jo bare føle seg fram med fingrene (som det før øvrig ikke er særlig plass til heller). Har prøvd i 2 timer nå og har egentlig mest lyst til å kaste den shortshiften til h*******.

Skrevet

Fant det ut etter å ha lest guiden til UUC sin shortshift. Men ellers takk ;) Shortshiften fungerer bra den, passe vandring. Men utrolig hard å gire med. Skal det være slik? Er alle short shifter slik?

Skrevet
Fant det ut etter å ha lest guiden til UUC sin shortshift. Men ellers takk ;) Shortshiften fungerer bra den, passe vandring. Men utrolig hard å gire med. Skal det være slik? Er alle short shifter slik?

nei alle er ikke sånn, men det var også min erfaring av den gs selger, kan virke som at alle som er sånn hel sylinder er hard å gire med.

Skrevet

Hmm, da så. Noen som har erfaring med UUC sin og som kan svare på om den er hard og gire med også? Regnes jo for å være den beste på markedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...