Gå til innhold

Gruppekjøp Shortshift tilbud KSR AS,viktig:mangler noen info

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Synes all klaging og diskusjon om dette gruppekjøpet bør skrives på PM da det forstyrrer hele salgs tråden og forvirrer bare.

Skrevet

Mye klaging og unødvendig tull fra mange her...

Jeg vil heller bruke min post på å rose Kimmit Sport. Det at dere faktisk gidder å gi oss medlemer her på bimmers slike muligheter er helt topp! :D Håper jeg ser mer av dette i fremtiden (regner med det :wink: ).

Har bare positive erfaringer med dere så langt; dere virker seriøse, jeg får kjapt svar og ett produkt til en kanonpris som egentlig burde kostet meg 3 ganger mer :wink:

Godt jobbet! Stå på videre med dette :D

Skrevet
Mye klaging og unødvendig tull fra mange her...

Jeg vil heller bruke min post på å rose Kimmit Sport. Det at dere faktisk gidder å gi oss medlemer her på bimmers slike muligheter er helt topp! :D Håper jeg ser mer av dette i fremtiden (regner med det :wink: ).

Har bare positive erfaringer med dere så langt; dere virker seriøse, jeg får kjapt svar og ett produkt til en kanonpris som egentlig burde kostet meg 3 ganger mer :wink:

Godt jobbet! Stå på videre med dette :D

Vi hadde jo ikke klaga visst det ikke hadde vert noe problem da. Føler ikke selger informerer nok her i det hele tatt. og han sa at vi som ville forhåndsbetale vi skulle sende mail. har nå sendt 2 mailer å spurt også om han ville ta kontakt via PM, men har ikke fårr noe svar.. syns ikket det er så sinnsykt bra da...

Skrevet

Kimmit bygde motoren min, og ser veldig lovende ut, han lakket blokka og honet gratis, i tillegg var en av rådene jeg leverte skjeve, han byttet lager topp pakning og råder gratis.

fikk til og med en knallgod pris på smidde råder, jeg er meget fornøyd med kimmit :) hygglig er han også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...