Random Hero Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 sko ikke du sende ut konto nr sånn at vi kunne forhåndsbetale også da ?
haavco Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 er det foseint og hive seg på?? jeg vil også ha... e34
Kimmit Racing Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 dem som vil betale forskudd må sende til mail salg@ksr.as vi har fått info fra noen om forskudd så om det er flere så send en mail
Røren Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 *På tide å melde seg på tråden så man får oppdateringer*
Kimmit Racing Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Ivar Skarstein,mangler tlf og mail adr Martin Morstad,vienlinna mangler mail adr stein Finnestad mangler mail og tlfnr Snorre Follaug,mangler tlfnr og mail
Sanux Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 da var den betalt, tar det virkelig 6-8 uker, eller var det bare maks leveringstid?
Kimmit Racing Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 da var den betalt, tar det virkelig 6-8 uker, eller var det bare maks leveringstid? det er max
Sanux Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 konge, kan jeg forvente den innen neste uke da?
hare4 Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Synes all klaging og diskusjon om dette gruppekjøpet bør skrives på PM da det forstyrrer hele salgs tråden og forvirrer bare.
Rannem Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Mye klaging og unødvendig tull fra mange her... Jeg vil heller bruke min post på å rose Kimmit Sport. Det at dere faktisk gidder å gi oss medlemer her på bimmers slike muligheter er helt topp! Håper jeg ser mer av dette i fremtiden (regner med det ). Har bare positive erfaringer med dere så langt; dere virker seriøse, jeg får kjapt svar og ett produkt til en kanonpris som egentlig burde kostet meg 3 ganger mer Godt jobbet! Stå på videre med dette
Random Hero Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Mye klaging og unødvendig tull fra mange her...Jeg vil heller bruke min post på å rose Kimmit Sport. Det at dere faktisk gidder å gi oss medlemer her på bimmers slike muligheter er helt topp! Håper jeg ser mer av dette i fremtiden (regner med det ). Har bare positive erfaringer med dere så langt; dere virker seriøse, jeg får kjapt svar og ett produkt til en kanonpris som egentlig burde kostet meg 3 ganger mer Godt jobbet! Stå på videre med dette Vi hadde jo ikke klaga visst det ikke hadde vert noe problem da. Føler ikke selger informerer nok her i det hele tatt. og han sa at vi som ville forhåndsbetale vi skulle sende mail. har nå sendt 2 mailer å spurt også om han ville ta kontakt via PM, men har ikke fårr noe svar.. syns ikket det er så sinnsykt bra da...
Kimmit Racing Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 har du noen oppdateringer ang varene eller? vi venter på dem.men dem skal være på vei ifølge leverandør
Fixfax Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Kimmit bygde motoren min, og ser veldig lovende ut, han lakket blokka og honet gratis, i tillegg var en av rådene jeg leverte skjeve, han byttet lager topp pakning og råder gratis. fikk til og med en knallgod pris på smidde råder, jeg er meget fornøyd med kimmit hygglig er han også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå