tams Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 neida, var ikke sånn ment.. spedt forsøk på å oppklare, var ikke ment som noe annet..
Muren Motorsport Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Ditto! Men ett speil og ei god lommelykt er til god hjelp! Jeg har bytta alle Vakuumslangene på en Opel omega 2,5 V6 nylig.. Trangt er mellomnavnet! Opel anbefalte faktisk og ta ut motoren!!!
Olelink Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Men ett speil og ei god lommelykt er til god hjelp! +1
Lars89 Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Omega V6 er et helvete å skru på... Del nr 9 med tilhørende vannslanger er en veldig vanlig feilkilde til lekkasje på de motorene. Bytta på min forrige E46 og mange kundebiler
Muren Motorsport Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Omega V6 er et helvete å skru på...Del nr 9 med tilhørende vannslanger er en veldig vanlig feilkilde til lekkasje på de motorene. Bytta på min forrige E46 og mange kundebiler Helvete er nå så.. Men det må hvertfall skje i rett rekkefølge! Jeg skifta regreim å alle innsugpakninga på min. For deretter å finne ut att tempmåleren ikke funka.. (måtte bytte giver) Å den sitter jo under ALT! gikk greit til slutt.. for å fullføre verket måtte jeg jo skifte alle vakuum/oljedampslangene bakom der.! Hadde nok spart masse tid å sårete hender på å plukke ta innsuget igjen! Men er man sta så....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå