gkw89 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 noen her som anbefaler noe? har sjekka hos pedersen racing i sarpsborg, der kosta det 3000 ink mva... noen som vet om det er no rabatter å henter der via noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 anbefaler pedersen. kjøpte halvbur til min gamle e30, 2dørs derfra. kjøp slike skrukoplinger. gjør ting mye lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 kanskje jeg misforstår skrukoblinger, men jeg må ha sveisa bur pga regler i banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 kjøp fra pedersen å sveis det da. noe billigere enn 3k tror jeg du skal lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 var det jeg regna med ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 ja da er saken anderledes. tenkte på skrikoplinger til dørstreverene, slik at du kan demontere dem om det trengs. vet ikke hvor lov dette er i banereglene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå