Gå til innhold

kristoffer's e30 prosjekt *SOLGT*

Gjerviken
 Share

hvilken felga skal eg ha til sommeren?  

48 stemmer

1. 1. hvilken felga skal eg ha til sommeren?

• Borbet a
      5
    • Brock b1
      9
    • BBS rs
      35

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må for all del ikke drite deg ut med bbs felger. Fete brock sku vært påbudt på e30. Bilen din såg jo knall ut med mtech på:) Men, hold den "ren" ikke Europris NissanToyota plast. Du snakker om DTM? hehe ja da blir naboene glade. Vet om en dust med rakarør å dtm ditt å datt som ommentrent ble jaga fra hjemplassen sin:D Kan du ikke bare fremheve seksern litt? du sku hatt Remus. det har jeg sverget til hvertfall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke drite deg ut med bbs felger. Fete brock sku vært påbudt på e30. Bilen din såg jo knall ut med mtech på:) Men, hold den "ren" ikke Europris NissanToyota plast. Du snakker om DTM? hehe ja da blir naboene glade. Vet om en dust med rakarør å dtm ditt å datt som ommentrent ble jaga fra hjemplassen sin:D Kan du ikke bare fremheve seksern litt? du sku hatt Remus. det har jeg sverget til hvertfall:D

hehe, de var remus han hadde :P bytte dtm potta mi, og fekk remusen hans :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hehe, de var remus han hadde :P bytte dtm potta mi, og fekk remusen hans :D

Haha, det tjente du på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...

Er litt rart for eg prøvde å koble til relee og koblinga til automaten for også sette den i park men det funka heller ikkje, er jo mulig det er ein sensor på kassa der som ikkje er til vanleg?

Har dykk uansett rensa følerne på kassa? Når dei står over tid kan det bli dårleg kontakt både der og framme i motor rommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliid Innleggets emne: Skrevet: Søn Nov 01, 2009 21:37

General

Kjøretøy: Diverse BMW Fant frem tegninger over automaten. Klipp over to av ledningene som går inn på girvelger bryteren (under "belgen" til girspak, om jeg ikke husker feil). ledningene som skal kobles sammen er Grønn/gul og Grønn/Sort . Begge er av 0.75mm2 (kvadrat) .

Motoren tror da at den står i P eller N.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliid Innleggets emne: Skrevet: Søn Nov 01, 2009 21:37

General

Kjøretøy: Diverse BMW Fant frem tegninger over automaten. Klipp over to av ledningene som går inn på girvelger bryteren (under "belgen" til girspak, om jeg ikke husker feil). ledningene som skal kobles sammen er Grønn/gul og Grønn/Sort . Begge er av 0.75mm2 (kvadrat) .

Motoren tror da at den står i P eller N.

gul/grønn og grønn/svart er tilkobla.. men skal prøve det med følerane i kveld, takker for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...