Gå til innhold

hvilken felga skal eg ha til sommeren?  

48 stemmer

1. 1. hvilken felga skal eg ha til sommeren?

• Borbet a
      5
    • Brock b1
      9
    • BBS rs
      35

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
må ta en farge ingen andre har da ! ;) skille seg litt ut er tingen !

ikkje under alle forhold :P

Vegard: det har du heilt rett i! :P

Hans: skjønna ka du meina, men det hindra ikkje meg i og lakke den i ein anna farge :D

• 3 weeks later...
Skrevet

eg har som sagt hatt eit problem med om bygginga fra m20b20 autolat til m20b25 manuell, men i dag har eg hatt med meg to kara på verkstaden og vi fant ut at hvertfall eine svinghjuls følaren var båss... og den andre er meir usikker, men så snart eg får tak i nye så blir det fyr! skjer forhåpentleg vist til helga :)

etter mykje banning, spekulering #-o og oppgivelse som endte med ein laaang pause, så ser det ut for at det ordna seg for snille gutter! :lol:

Skrevet

satt i følaren, og motoren starta med ein gang! :)

motoren gjekk utruleg fint uten noke tikking eller lignende ;)

videre har det blitt skifte toppdeksel pakning, fått på mellom aksel, sveist og behandla nedre stag på gir overføringa, og feste brakett til gir overføringa, fått rydda opp i ledningsnett, lufta clutsh og kjølinga og på begynt eksos :) til helga blir det å gjere ferdig eksos og få hive på prøveskilt så eg får prøvd ut alt :)

bilen skal lakkerast opp igjen, vurdera ein mørk blå farge, men kom med innspill folkens! :D

takker og for hjelp av vegard og Michael som var med i helga! ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

no er det blitt lenge sida eg har fått gjort gjort noke, men har no prøvd bilen og alt fungerer rimelig bra ;) begynner å fuske litt på 5 tusen men har ikkje hatt tid til å sett på det enda...

men har skjedd litt då, har jo fått nye senke fjører i posten og instrument! :)

Skrevet
Hørt rykter om at du brenner for å selge den frontfangeren din til meg! Bare send meg kontonummer på PM, så overfører jeg med en gang! :roll:

:mrgreen:

Heheh ;) den er nok ikkje til salgs desverre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...