bmw530i Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 ser at bremseluftkanalene er forskjellige på venstre og høyre side? å er grunnen til dette? åssen festes de utenom i hullet i fangeren?
Rannem Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 ser at bremseluftkanalene er forskjellige på venstre og høyre side? å er grunnen til dette? åssen festes de utenom i hullet i fangeren? De er buet hver sin vei pluss at den ene har hull til utetemp.sensor. Tror luftekanalene skal festes med en slags klips sak som er støpt på selve fangeren
bmw530i Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Så hele luftekanalen er festet i fangeren? Sånn at jeg bare kan feste de på fangeren så hive fangeren på? Jeg tenkte det var sånn at de var festet i fangeren og noe annet men hvis det kun er på fangeren er det jo greit
Richie85 Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 kun i fangeren og resten går av seg selv ved montering
bmw530i Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 høres veldig greit ut takker for alle gode svar bestilling løpet av uken håper jeg
bmw530i Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 både koed, schmiedmann og gs har M tech 2 fanger til deg, pluss tåkelykter,fester og luftekanaler.her er ein DIY på å fjerne frontfangeren http://www.e46fanatics.com/howto/howtodetail.php?howto_id=41 utetemp sensoren skal vel sitte framme på førersida i ein luftekanal som går til bremsene, trur eg å menes med nummer 2 og 4 på den DIYen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå