Gå til innhold

97 e36 318 touring -> 325 touring..?

Infinity
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Har søkt litt men ikke fuinnet noen som har spesifisert åssen de har gjort det.. Har gåen motor i min e36 318 touring, og lurer på å putte i en 325 motor istedet.. Men lurer på åssen det blir med startsperra? Bruke en m50b25 uten startsperre? Eller hvordan kobler man ut dette?

Og noen som har koblingsskjema på hvordan man kobler motornettet fra 325 innpå el.nettet fra bilen min? Regner ikke med kontakta passer, det ville jo vært litt for enkelt..

Ellers er det vel kun motor/nett/gir og evt mellomaksel? Ser jo folk bruker 318 diff osv på 325 motor.. Er det noen som vet sikkert hvilken diff/mellomaksel/girkasse man må ha for at det passer i?

Bryr meg ikke om godkjenning, så tips og mas om det trenger jeg ikke!;)

Touring har vel for øvrig fremdeles 325 understell?

Ellers er jeg kanskje intr hvis noen har komplett "pakke" med alt jeg trenger forå få det til å funke. Komplett Motor med riktig bunnpanne og fester, eksos, evt gir/mellomaksel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. må bytte ut noe på tenningslåsen i tillegg da..? Det går da ann å koble bort hele driten og, er ikke noen som vet hvordan man gjør det? Men takk for svar, hvis motorkontakta er lik så er man jo spart for litt trøbbel da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...