Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
specks på felgene er 9" breide med et 15, 215/40 ;)

great! Det var det jeg hadde tenkt å bruke på mine 9" bak også, og det ser jo veeeeldig bra ut ser jeg! :D

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

"jandaa skrev:

specks på felgene er 9" breide med et 15, 215/40 ;)

great! Det var det jeg hadde tenkt å bruke på mine 9" bak også, og det ser jo veeeeldig bra ut ser jeg! :D "

glemte å skrive at bak har jeg 225/40 syns de er penere på mine felger, ble mye dekkstrekk på 215 framme på mine felger.. men er jo tøft me dekkstrekk :D

Skrevet
glemte å skrive at bak har jeg 225/40 syns de er penere på mine felger, ble mye dekkstrekk på 215 framme på mine felger.. men er jo tøft me dekkstrekk :D

Ja, dekkstrekk er fint :) Jeg skal ha 215/35 bak på 9" felg, uten valsing.

Skrevet

du må ikke valse mye nei som Torek sier. hadde 9" 225/40 før bake uten valsing, var ikke noe subbing der såfall :)

nå er der god klaring med 60/40 senk, men har planer om å legge den heeelt nedpå så de er det best å ver på den sikre side ;) framme slapp jeg spacer og, er ca 2 mm klaring på dempertårne :D

Skrevet

noen som har erfaringer med å godkjenne senkesett? det jeg lurer mest på er om felgene går and å godkjenne? 9x16 fremme å bake med ET 15 uten spacere.. noen som har erfaring???

Skrevet

å godkjenne senkesett skaø gå bra så lenge du har papirer på fjærer og evt dempere, samt at du kan vise til 4-hjulskontroll etter senking er montert. Av ærfaring kan det hende det må "fuskes" litt på apparatet som brukes under kontrollen for å få verdier innenfor grønt lys :)

Nydelig bil foresten..! :) Kommer du til Molde 1.mai på BMW-CCN treffet?

Skrevet
noen som har erfaringer med å godkjenne senkesett? det jeg lurer mest på er om felgene går and å godkjenne? 9x16 fremme å bake med ET 15 uten spacere.. noen som har erfaring???

Ej e ferdig med 4-hjulskontroll, og he bestillt time den 29.mai på Bt i Ørsta. So då kan no du sjå korleis det går :wink: Vist ikkje det går, blir det eid :)

Skrevet

Ej e ferdig med 4-hjulskontroll, og he bestillt time den 29.mai på Bt i Ørsta. So då kan no du sjå korleis det går :wink: Vist ikkje det går, blir det eid :)

ka felga du he da? kor lave bilen blir? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...