Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) jo bare på posten.se

men jeg betalte bare 500kr fra jønkjøping til charlottenberg somsagt, noe jeg syntes var billig! riktignok en komplett 4er til volvo bare! men den veier godt over 100kg!

men hvis du ringer dem så blir dere nok enige:) si du betaler 5000kr for en motor der, som du i norge ville ha gitt 7000for! og så kan du trekke fra kursen og legge denne i frakt! så har du i helhet en billigere motor med garanti fra hugger i sverige:)

Skrevet

sånn jeg har fått intrykk av så er posten i norge knotetet og bare heft! siden jeg bor ved grensa blir det mye handling der osv! og hver gang jeg bestiller noe tar det max 2dager! ting flytter seg langt på 1 dag!

mens i norge bestiller man noe fra feks komplett.no i nord tar det maaange dager! nesten kjappere å kjøpe på ebay! men så har vel vi noen knotete veier og ett langt land da:)

men til det du spør om, jeg ville ikke satsa på den motoren tror jeg! siden toppen har gått (sansynligvis) engang og det er en ung gutt som selger! så har den sikkert fått kjørt seg! ( det er bare en teori ikke en fasit)

så kjøp en med garranti og LAV kilometerstand av hugger i sverige, og føl at du sitter igjen med en bra handel:) og hvis du blir kunde hos en hugger kan du myyye lettere bruke han siden og kreve litt rabatter! har selv fått med div småting når jeg har kjøpt noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...