orte Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Hei.. har en bmw 318cia e46 2000 mod. bilen har gått 130000 km har et ikon på dashbordet som ser ut som et tannhjul med et utropstegn i midten, når jeg starter bilen går den veldig ujemt men etter en stund går den som normalt, noen som hatt lignede problemer? har lest litt på nettet og i manualen, i manualen står det feil med elektronikken i girkassen kjør til et verksted... Noen som har litt peling på hva det kommer til å koste? takk hilsen Pål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 kan være lmm. fikk opp samme når jeg koblet den ut. kjør til ett verksted å ta diagnose før du gjør noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orte Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 lmm? hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Luftmengde/luftmassemåler, sitter mellom luftfilteret og innsuget. Jeg har også fått dette symbolet en gang jeg leika i snøven.. Stoppa og starta igjen så var det borte. Skal snart inn på Inspection 2 så skal få sjekka det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orte Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Nå har jeg starta bilen igjnn nå er ikonet borte og den går fint på tomgang, har snakket med en del folk som kan noe om bil, di mener jeg skal prøve å vaske Luftmengde måleren, og se om den skjer igjnn. Noen tips på hvordan det skal vaskes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Noen tips på hvordan det skal vaskes? Får en spesiel spray til det hos f.eks biltema eller torshov. Har også blitt fortalt at startgass kan brukes til det, men har aldri prøvd det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Noen tips på hvordan det skal vaskes? Får en spesiel spray til det hos f.eks biltema eller torshov. Har også blitt fortalt at startgass kan brukes til det, men har aldri prøvd det selv... CRC sin det. Funker greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå