Robbi3 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 BUMP! Med bilder! På bilen! Venstre bak! Venstre foran! Høyre bak! På siden! Fikk ikke bilder av høyre foran, grunnet parkeringa. Som dere ser er sårene bittesmå, ser dem så vidt. Er veldig fin og dyp kant på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Er større NAV på E39 og ingen andre 5ere. Felger til 5-serie (som disse) har gjerne 74,1mm innvendig diameter der felgen viler mot navet og man må bruke senterring for å få de skikkelig sentrert på andre BMWer (som har 72,5mm NAV) Boltesirkelen er lik på alle BMWer med 5 bolter så 3-serien har altså og 72.5mm nav? mao er det kun E39 disse ikke passer på? (såfremt de ikke nå er montert med senterring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Det stemmer. Disse er jo perfekt til din E34 da S.Hafsmo.. Riktig stil til en E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 hehe, joda. nå som jeg har vinterbil kunne jeg forsåvidt godt hatt slike vinterhjul, men da er jeg i hovedsak på utkikk etter breiere bakfelger/smalere framfelger. disse var vel 8.5 rund baut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Det er dem. Men er jo utmerket vinterfelger fordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Dessverre for de andre, solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Takker for en hyggelig handel i dag og i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg