Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag byttet glødeplugger på min 318 TDS E36. Selve byttingen gikk helt fint, men når jeg prøvde å starte hørte jeg bare ett lite "klikk".

Nå står bilen og "klikker" hele tiden, mens lysene i dashen blinker. når tenningen er på nest siste hakk, prøver jeg å starte kommer det bare "klikk".

Når jeg byttet glødeplugger tok jeg av manifoil og vasket EGR(?) ventilen, satte alt tilbake slik som det var etter at pluggene var byttet.

Hva er galt? Håper ikke jeg har ødelagt noe :/

Håper noen av dere bilkyndige kan hjelpe meg :/

Skrevet

Glemte å skrive det, det du sier var det første jeg også trodde.

Prøvde derfor med en batteristarter. Eneste som skjer da er at den ene "klikket" som er uten batteristarter er erstattet med "klikk, klikk, klikk" hele tiden, veldig fort.. Vanskelig å forklare :/

Flere tips?

Skrevet

Liker at du er fast bestemt på at det er for lite strøm (er livredd for at det skal være noe annet som har tatt kvelden :s )

Har ikke startkabler tilgjengelig, så da får jeg bare la batteriet stå på lading en stund--

Håper på det beste ! : )

Skrevet

Den har startfunksjon, og har klart å dra i gang bilen med den før.. men har på følelsen at den startfunksjonen ikke virker som den en gang gjorde (gammel liten biltema starter).

Var ute å prøvde nå, og fikk i alle fall "start lyd" selv om den bare dro motoren "en halv gang rundt"..

Så lar den lade en time eller to, og håper på det beste.

Takk for hjelp så langt marius, jeg hadde utelukket flatt batteri når jeg postet på forumet : )

Skrevet

E28 Turbo, tror du jeg er dum? Jeg er fult klar over at det heter kinnen, men lyden jeg hadde var ikke i nærheten av det ;)

Anyway, nå startet bilen..

Takk for hjelp ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...