Mjørgen Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Tengte jeg skulle lage en liten tråd om min E28 banebilprosjekt fikk tak i en e28 i sommer som så ganske grei ut.. meget bra for rust Planene er og sette inn en 745 turbo m106 motor som jeg holder på å overhaller. og ribbe bilen å ta all rust sette inn 2 stk bøttestoler, bygge bur, ny lakk++ blir vell ett langtidsprosjekt Her er noen bilder av bilen.
Lapin Kulta Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Dette høres gromt ut!! Ser fram til og følge med på denne tråden. Stå på og lykke til! Husk og pøs på med bilder
Mjørgen Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Hvor kjøpte du den? Var noe kjent med den. kjøpte den i ulsteinvik.
Mjørgen Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 her er noen bilder av demontering Dempertårn foran er helt uten rust
Trond.S Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Hei Ser ut som et veldig bra utgangspunkt detta. Blir nok gromt med 745 motor. Hva har du tenkt å bruke av fjører og dempere da? Langtidsprosjekt betyr at den ikke blir å se på banen til sommer'n eller? Hilsen Trond
Mjørgen Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 HeiSer ut som et veldig bra utgangspunkt detta. Blir nok gromt med 745 motor. Hva har du tenkt å bruke av fjører og dempere da? Langtidsprosjekt betyr at den ikke blir å se på banen til sommer'n eller? Hilsen Trond Hei ja er ett veldig bra utgangspungt. blir vell og kjøpe justerbart understell pån å bygge om bakstilling til e34 m5 diff tror jeg.. nei blir ikke til sommeren i år.. satse på neste sommer igjen. ting koster penger vettu bedre å bruke litt lengere tid å få alt bra
helland Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 kjenner jeg blir litt misunnelig på dempertårna dine, slik ser IKKE min ut
Mjørgen Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 kjenner jeg blir litt misunnelig på dempertårna dine, slik ser IKKE min ut hehe=) ja da er d bare å begynne å sveise;)
Trond.S Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Hei ja er ett veldig bra utgangspungt. blir vell og kjøpe justerbart understell pån å bygge om bakstilling til e34 m5 diff tror jeg.. nei blir ikke til sommeren i år.. satse på neste sommer igjen. ting koster penger vettu bedre å bruke litt lengere tid å få alt bra Satser du på GS- settet da eller? Selv er jeg litt sugen på settet til GAZ som kan bestilles med valgfrie fjærer. Har tenkt å sende dem en mail å høre hva de anbefaler av hardheter. Hvorfor vil du ha e34 M5 diffen? Blir ikke 3,91 litt kort utveksling til en M106? Uff... ja denna morroa koster. Men det blir jo bra og morro til slutt Hilsen Trond
Mjørgen Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 Hei ja er ett veldig bra utgangspungt. blir vell og kjøpe justerbart understell pån å bygge om bakstilling til e34 m5 diff tror jeg.. nei blir ikke til sommeren i år.. satse på neste sommer igjen. ting koster penger vettu bedre å bruke litt lengere tid å få alt bra Satser du på GS- settet da eller? Selv er jeg litt sugen på settet til GAZ som kan bestilles med valgfrie fjærer. Har tenkt å sende dem en mail å høre hva de anbefaler av hardheter. Hvorfor vil du ha e34 M5 diffen? Blir ikke 3,91 litt kort utveksling til en M106? Uff... ja denna morroa koster. Men det blir jo bra og morro til slutt Hilsen Trond Har tengt på gs settet ja men vet ikke enda. Hvet du sånn ca pris på GAZ settet da? ja mulig d bli litt kort utveksling ja.. fe sjå kass kasse som bli brukt æu ja d koster.. har plukket sønn motoren no å den ser bra ut så blir vell og begynne og bestille deler snart
H_Vatn Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 hei. enda et e28 banebil prosjekt ja:) sånn liker vi:) skal du ha datasprut på motoren eller? vis ikke kan jeg hjelpe deg og lure 745 hjernen sånn at du får igang bilen med m106 ledningsnett. ang coilovers så ligger det mange kit rundt om kring. har funnet 2 billige sett på ebay billigste sveise kittet kosta 5300 els? men spørs jo hvordan disse er på bane da. så har du gs kittet, gaz, ground controll og noen til. mye og velge i begynner og bli.
Morty999 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 trenger ikke koble mye for å få bilen til å gå med m106 led nett da har netopp gjort det i en e30
H_Vatn Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 nei. er jo bare 4-5 ledninger og stikket i sikringsboksen.
GeirAndre Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 trenger ikke koble mye for å få bilen til å gå med m106 led nett da har netopp gjort det i en e30 du eller jeg? Hehe neida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå