Mjørgen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 dette ser jo veldig bra ut er det 9" bakfelger jeg ser? (misunnelig) 9" ja
H_Vatn Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 blir bra dette her! gleder meg til vi skal kjøre på bane da denne er ferdig;)
Mjørgen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 blir bra dette her! gleder meg til vi skal kjøre på bane da denne er ferdig;) D bli konge!! men kommet en del lengere du enn me hehe..
H_Vatn Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 hehe ja men så har jeg holdt på med bilen ei god stund og da;) får håpe bilen min blir ferdig til sommeren:) så får jeg kanskje komme på et garasjebesøk:) er jo ikke lange biten og kjøre;) går fort i en e28;)
Mjørgen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Her er bilde av den andre e28 jeg har Original M535i Begyner og nerme seg ferdig
Mjørgen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 hehe ja men så har jeg holdt på med bilen ei god stund og da;) får håpe bilen min blir ferdig til sommeren:) så får jeg kanskje komme på et garasjebesøk:) er jo ikke lange biten og kjøre;) går fort i en e28;) Hehe.. ja i kjenne godt t ta.. he holdt på i 5 år med na blå snart men arti når en bli ferdig ja d e bære og komme d;) d e ikje langt..
H_Vatn Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 hehe ja. begynte for ca 3år siden jeg:P skulle være ferdig til jeg ble 18 men ballet på seg gitt:P er veldig fin den blå m535ien der. fin høyde og:) en slik bil blir jo egentlig aldri ferdig blir den vell?
Mjørgen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 hehe ja. begynte for ca 3år siden jeg:P skulle være ferdig til jeg ble 18 men ballet på seg gitt:P er veldig fin den blå m535ien der. fin høyde og:) en slik bil blir jo egentlig aldri ferdig blir den vell? Nei ferdig bli den sikkert aldri men snart skiftet alt så e rå å skifte no da ska bytte girkasse i vinter, he ei getrag262 kasse i ska sette inn. så sku i fått trekt oppatt skinninteriøret i den..
H_Vatn Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 hehe ja. begynte for ca 3år siden jeg:P skulle være ferdig til jeg ble 18 men ballet på seg gitt:P er veldig fin den blå m535ien der. fin høyde og:) en slik bil blir jo egentlig aldri ferdig blir den vell? Nei ferdig bli den sikkert aldri men snart skiftet alt så e rå å skifte no da ska bytte girkasse i vinter, he ei getrag262 kasse i ska sette inn. så sku i fått trekt oppatt skinninteriøret i den.. det blir vel bra:) hvordan oppførte den blå seg på bane? er 34 coilovers på den? hvilke foringer? og du må beholde 545en polaris silver vis det er det den er nå! angrer på at jeg lakkerte min mørk grå. eller angrer ikke da men kunne tenkt meg en i sølv og;)
Mjørgen Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 det blir vel bra:) hvordan oppførte den blå seg på bane? er 34 coilovers på den? hvilke foringer? og du må beholde 545en polaris silver vis det er det den er nå! angrer på at jeg lakkerte min mørk grå. eller angrer ikke da men kunne tenkt meg en i sølv og;) Den oppførte seg veldig bra faktisk.. satt som støpt på veien e34 coilovers ja.. kjøpte på koed foran er d nye original foringer å bak er d power flex.. har ikke helt bestemt farge enda.. men blir kansje orange
stiane28 Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 hei. enda et e28 banebil prosjekt ja:) sånn liker vi:) skal du ha datasprut på motoren eller? vis ikke kan jeg hjelpe deg og lure 745 hjernen sånn at du får igang bilen med m106 ledningsnett. ang coilovers så ligger det mange kit rundt om kring. har funnet 2 billige sett på ebay billigste sveise kittet kosta 5300 els? men spørs jo hvordan disse er på bane da. så har du gs kittet, gaz, ground controll og noen til. mye og velge i begynner og bli. hvor får man kjøpt disse : gaz, ground controll og noen til justerbart senkesett til e28?
destroyy Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Gaz http://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... mber=84927 Ground controll http://www.ground-control-store.com/pro ... .php/CA=68 Ellers har gsbildeler coilover...
H_Vatn Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Gazhttp://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... mber=84927 Ground controll http://www.ground-control-store.com/pro ... .php/CA=68 Ellers har gsbildeler coilover... og er vell 2 forskjellige kit på ebay.
stiane28 Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 og er vell 2 forskjellige kit på ebay. er dette kitte bra da trur dere: http://global.ebay.com/NEX_FULL_COILOVE ... 88639/item
Mjørgen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Sjedd lite her i d siste, vøre litt før mykji jobbing i d siste men he bjønt litt på att no Bunndelen på motoren er snart ferdig. driver og undersøker litt på hva slags deler jeg skal bruke.. blir snart bestilt PPF Greenrør, z55 turbo kam, tank i bagasjerom, bensinpumpe, cooler og turbo(litt usikker på hvilken turbo jeg skal kjøpe enda) Er i gang med og pusse opp motor rom. har fått tak i en annen motor som skal stå i for tillpassing av greenrør, turbo og bygge eksos imens motor blir bygd Bilder kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå