Mr.B Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Virkelig fin den blå! Håper turboutgaven her blir minst like bra!
Mjørgen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Virkelig fin den blå! Håper turboutgaven her blir minst like bra! Takk for d du satsa på den bli bra t slutt den æu satsa på den står klar t neste sommar
helland Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 kjenner jeg får lyst på en til med turbo jeg også nå
helland Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 hehe nei ikke på en original en nei, men kanskje jeg må gå til anskaffelse av et karosseri til, som ikke er m535... har en ekstra motor vett... men trenger da egentlig ikke det da jeg har nissan med turbo.. er noe helt annet å beherske det iallefall men men .. vi får se !
Mjørgen Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Sjedd lite i d siste med bilen desverre men har begynt med mororn no Hæll på å skifta lager på bunn delen og fått en del deler. Har begynt med toppen men vurderer og få tak i en e34 535i topp å bruke kom Grenrør og z55 turbo kam her en dag Turbo blir bestilt neste uke! Garret gt 40 original 745 turbo kam og 745 topp er til salgs:)
Mjørgen Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Da er d endelig påske ferie. da blir d litt rustsveising og skruing I dag har jeg satt i en delemotor inn for og tilpasse greenrør og turbo og bygge eksos
Gjest Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Hei du. Innsuget ditt er ferdig. Skal jeg bare sende det eller?
Mjørgen Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Hei du. Innsuget ditt er ferdig. Skal jeg bare sende det eller? Heisann d e bra! Fe lønn den 10 så send d t da;)
Mjørgen Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Kjøpte d på PPF.. huska ikje heilt men ca 6500 trur i d va
Mjørgen Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 ja e d gitt;) he sjedd lite i d siste ja.. må bære få att litt motivasjon så bli d væll tenki;) mulig i tek me en tur i mårrå å sveisa litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå