Bele-Bmw Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Lurer da på om viss jeg skulle bygd om min e30 som er 89 mod til en M3,om jeg da måtte gått for Evo II skjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 E30 M3 kom aldri som facelift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 er ingenting som heter evo 2 skjermer, men ja det er fullt mulig å bygge om til m3 med facelift bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 er ingenting som heter evo 2 skjermer, men ja det er fullt mulig å bygge om til m3 med facelift bil ah,jeg som har misforstått:p men innbiller meg og ha hørt at preface er lengere fra c stolpen og bak,eller at d var facelift typen så var lengere. I allefall at d var forskjell på di to. men hva har dette og si for ombygging? hva er d som må gjøres på en facelift i forhold til preface? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 du må bytte bakplata og et par plater ved batterikassa og "jekkassa" for å få bakplata til å passe, har bygd om selv fra facelift bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 du må bytte bakplata og et par plater ved batterikassa og "jekkassa" for å få bakplata til å passe, har bygd om selv fra facelift bil Har du ikke en prosjekt tråd eller lignende? har vært gøy å sett litt bilder av ombygging av en facelift til M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå