e30 tic Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 har en m20b25 som selges i deler, toppen og innsuget skal jeg ha selv. bunn del kan selges enten løst eller samlet. svinghjul etc finnes. har også 6 stk vektjusterte 320 råder som har gått i enn 2.9m20 med 500+hk som er fine til dieselveiv etc. har også en helchromet m20 dynamo for salg om noen liker chrom:) -har også en nyvasket m20 bunnpanne med oljeretur for turbo ta kontakt på pm eller 92089811
ehrnst Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 hva skal du ha for dynamoen, er foringene til festene bra, slik at den ikke står skjeft? evnt. bilde av hvor "bling" den er
e30 tic Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 hva skal du ha for dynamoen, er foringene til festene bra, slik at den ikke står skjeft?evnt. bilde av hvor "bling" den er den er rimelig bling se om ikke det er et bilde tilfeldigvis i prosjekttråden min. festebrakettene er også chromet. kan sende deg bilder når eg er hjemme om 7-10 dager
e30 tic Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Skulle gjerne kjøpt svinghjulet eg:) det kan du, men jeg vil ha litt for det for di er kjekke å ha liggende det har "tapp" for følere på kassa om din motor bruker det
steine89 Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Flott, trenger svinghjul med tapp ja:) veit du om følerene frå automat er like dei til manuell? Alex klarte jo å ødlegga begge så sto i den girkasso han kjøpte av deg:P
e30 tic Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Pris vil du ha for det då? trenger du fortsatt svinghjul?
msklTourer Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 hei. har du fortsatt de rådene..? er det original råder eller forsterket? kjøper om prisen er riktig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå