Gå til innhold

Bygg av gatebil\bane bil /e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver og skal nappe ut det meste inne i kupèn på en e36 for å lette den en del for bane bruk, skal prøve å gjøre det meste godkjent, så jeg får beholde skilt.

hvordan er det å eu godkjenne en bil med 2 stoler fram og ingenting annet i bilen, som asfalt matter,bakseter , bak belter. osv

Skrevet

Dem pleier sjekke setebelter å eu kontroller..

Men tror det varierer ganske mye egentlig.

Vet ikke om det er noe krav å faktisk ha baksetet i bilen når den er registrert som 4/5 seter, eller om man kan kjøre uten? (og selvfølgelig uten passasjerer baki der da:P)

Kan ikke se det som noe problem med tanke på sikkerhet ihvertfall.., men så er det BT og papirer/regler..

Skrevet

Jeg manglet midtbelte bak husker jeg, på eu i sommer.

Han gikk bort å spurte han andre som drev med kontroll av annen bil.., så hørte jeg ikke mer om det, og midtbelte mangler ennå..

Men ringe BT og høre går jo ann..

Det her blir kanskje litt OT..? Men hva med bur..?

Vet ikke om du skal ha det? Men er BT glad i dette ?

Skrevet
hvordan er det å eu godkjenne en bil med 2 stoler fram og ingenting annet i bilen, som asfalt matter,bakseter , bak belter. osv

Varierer nok. Asfaltmatter og slikt bryr ingen seg om, men baksetene kan de nok klage på - selv om det nok går greit igjennom hos de fleste. Det er jo uansett ikke noen svær deal å putte inn igjen heller.

Skrevet
Men bur får du ikke godkjent på en gatebil, så da blir det at bilen mangler bakseter liksom litt uvesentlig. :)

Nå vet ikke jeg hvordan dette er.., men mener jeg har hørt at man kan ha bur i gatebil dersom man har lisens eller noe slikt? (mulig det er halvbur.., men likevel..) ?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...