loui Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Har problem med motoren. Kjem opp på 0,2-0,3 bar laddetrykk,da kutter turboen.Har btr på 3bar uten vakum.Alt er orginalt uten om turbo-kit. Noen som veit hva problemet er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Er vel bankesensor på e39.. kan være at du får bank og ecu gir tenningskutt. på såpass lavt trykk kan det holde med en progressiv btr som øker trykket eksempelvis med 1:2 el 1:3 vs din org som jeg antar er 1:1.. Du bør nok uansett ha vakum på btr.. Lykke til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Skal også legges til med orginale dyser så kutter det uansett på disse motorene. Alle motorer med bankesensorer kutter raskere enn de uten. Noe som er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loui Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Takker for svar,,Har kjøpt meg 440dyser no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loui Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 har kjøpt meg 440 dyser,,,,no starter ikke bilen.. ??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Hmm.. Tror du burde sette deg ned og lese litt. Har du programmert Hjernen for å fungere med 440cc dyser? Bilen din vil ikke starte når du har over dobbelt så store dyser som orginalt uten og gjøre noe for at hjernen får vite det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loui Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 ok,,takker!! Har du noen forslag om kor eg kan få kjøpt chip??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 ok,,takker!!Har du noen forslag om kor eg kan få kjøpt chip??? Nei!!! må ikkje finna på og kjøpa nåke chip! hjernen må omprogramerast for oppsette ditt, ladetrykk, dyse osv. må mappa styreenheten. Eg Kjøre sjøl med øvetrykk, først 0.5bar og so 0.8 bar. har aldri hatt problem med at den kutter. Bmw e39 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Skal også legges til med orginale dyser så kutter det uansett på disse motorene.Alle motorer med bankesensorer kutter raskere enn de uten. Noe som er bra! Min motor m52b20, monterte kompressor og kunne kjøre med org dyser uten at det kuttet, så stemme ikkje at det kutter uansett på disse motorane. Å dei motorane med bankesensor trenge ikkje kutte på 0.5bar så lenge det ikkje blir bank i motoren....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loui Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Takk for alle svar, Men kor kan eg få mappa bilen da?pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loui Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Hvor skal btr stå?? før dyser eller etter??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loui Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Kan noen finne ut hva som er chippen på denne hjerna her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 På den motoren du har så kan det ikke chippes. Den MÅ mappes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loui Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 er det ikkje mulig å lodde inn chip???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 tror du burde ta deg en tur innom noen som driver med dette og få et par tips. Høres ut som et motorras er neste stopp om du får dette til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå