Gå til innhold

e39 523 turbo


loui
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel bankesensor på e39.. kan være at du får bank og ecu gir tenningskutt. på såpass lavt trykk kan det holde med en progressiv btr som øker trykket eksempelvis med 1:2 el 1:3 vs din org som jeg antar er 1:1..

Du bør nok uansett ha vakum på btr..

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hmm.. Tror du burde sette deg ned og lese litt.

Har du programmert Hjernen for å fungere med 440cc dyser?

Bilen din vil ikke starte når du har over dobbelt så store dyser som orginalt uten og gjøre noe for at hjernen får vite det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,,takker!!

Har du noen forslag om kor eg kan få kjøpt chip???

Nei!!! må ikkje finna på og kjøpa nåke chip! hjernen må omprogramerast for oppsette ditt, ladetrykk, dyse osv. må mappa styreenheten.

Eg Kjøre sjøl med øvetrykk, først 0.5bar og so 0.8 bar. har aldri hatt problem med at den kutter. Bmw e39 520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også legges til med orginale dyser så kutter det uansett på disse motorene.

Alle motorer med bankesensorer kutter raskere enn de uten.

Noe som er bra!

Min motor m52b20, monterte kompressor og kunne kjøre med org dyser uten at det kuttet, så stemme ikkje at det kutter uansett på disse motorane.

Å dei motorane med bankesensor trenge ikkje kutte på 0.5bar så lenge det ikkje blir bank i motoren.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...