maartn Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Hei Har forstått det slik at noen e36 har ledningsnett for grøftelys selv om det ikke er montert lykter. Hvordan finner jeg ut av dette? Skal jeg se kablene ligge helt fram til lyktehusene? Det er heller ikke knapp for grøftelys inne i bilen. Så jeg ser det som mest naturlig at jeg må kjøpe kit med kabler osv. Og hvis jeg må det, bør jeg gå for det ettermonteringssettet de har koed? -Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Ingen som vet dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Vet bare at E39 har liggende ledninger oppkveilet bak ene lykta. Og kit til denne modellen består av lykter og ny bryter til dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Min gamle E36 hadde ikke kablene liggende. Jeg kjøpte derfor settet de selger blant annet på Koed. Fungerer fin fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Noen som har en DIY til hvordan det gjøres? Regner med det ikke er noe problem å komme seg gjennom torpedoveggen med kabler osv. Men hvor blir kablene lagt orginalt osv hadde vært fint å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Du trekker alt gjennom sikringsboksen så det går fint Jeg kan sende deg DIY på mail. Har gjort denne operasjonen selv og den er ganske grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå