krtors Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Noen som har erfaringen med dette: Effektanlegg komplett E-36 m/Grenrør Bilde her http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33190.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Kamerat av meg hadde samme anlegg bare på en 325i, RÅ lyd og han sa det hjalp effektmessig også litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Sikkert helt rå lyd! Men de endestussene er rett å slett stygge.. Ville heller gått for noe mer cleant! Denne er produsert av eisenmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Ville også på estetiskt grunlag valgt en annen bakpotte da du får masse som er penere enn DTM stusser på e36. (dette er da min mening). ang effekt økning tror jeg den er heller liten, den største økningen er at man fjerner catalysatoren eller evt bytter til race catalysator med bedre flow. dette kan du fint gjøre på ditt orginale eksosanlegg også Men at det blir grom lyd, det blir det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Takk for gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå