hardrocxsludge Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Heisann, har en som lurer på å kjøpe pansersylindre, jeg har et sett fra en sedan liggendes, men lurer på om disser er noe kortere enn hva de er på coupe ? I tilfelle om lengden er lik så vet jeg coupe panseret er noe lenger . er det noen som kan bekrefte om dette fungerer eller ikke ? ( altså sedan pansersylindre på coupe) Er bare for å forsikre meg om at jeg ikke sender oppover noe som ikke virker ! prøver å gjøre folk fornøyde med det de kjøper ! Takk for svar Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 forskjellig... en kompis har det slik.., får ikke panser så mye opp :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 å dette vil ikke fungere på coupe heller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Husker ikke hvor mye han får det opp, og om det holder seg der selv.., sånnsett er det ikke mye poeng i demperne Men ville gått for riktige dempere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå