Twitch Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Hei. Fant denne bilen på finn, og lurte på om noen her inne vet noe om den? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=20192734
lloydsb Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 så ikke så verst ut, eneste jeg kan si.. men skulle hatt sorte nyrer, svarte lister, andre felger så begynner det å ligne noe.
jensemann23 Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 men... turbo? Mest sannsynlig ikke godkjent med turbo da.
SweetBMW Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 den går her i lillestrøm.. går ikke dårlig for og si det sånn... men kunne gått bedre.. så vidt jeg vet ikke godkjent med snurre... det er MEGET vanskelig og få det godkjent... ser helt grei ut utseende messig, sist jeg så den var ikke leppa lakkert eller noe.. men.. ja.. whatever floats ur boat
Twitch Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Ja, vil tru den ikke er godkjent, skal ringe imorgen å høre litt ut her og der om det er i hele tatt mulig. Ingen som har noe info videre utover det som er sakt?
Gjest Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 det er ikke noe org m-sport bil for å si det sånn. så ikke la deg lure av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå