Ond Racing Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Har en for og en bakfelg som er noe kantkjørt. Gi bud skal vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Bilder av de kantkjørte? For å se hvor ille det er altså. dim på felgene? Dim på dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Det er den ene felgen som er tilsalgs på bildet, det dekket som sitter på følger med men er punktert mener jeg å huske så det skal jeg ikke ha noe for. Den andre felgen kan jeg prøve å få tatt bilde av i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 ikke original vel? M3 har andre bremser. Hva er bredde og innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Sitter ikke på en M3 på bildet og er originale ja. Husker ikke innpress i farta men det vet vel du som har M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 27 bak. jeg bare trodde dette var replika og ikke originale. Men skal gi meg om du sier de er m3. Hvor mye tenkte du deg for dem? Sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Er 1500 for begge ok eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Da er disse reservert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg