Eirik Viste Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Jeg kjøpte dørene og bakluken fra M3 Yngve for en tid tilbake.(Håper det er greit at jeg har lånt bildene dine). Skal fikse opp en hel bil om ikke lenge. Tenker på at den skal hellakkeres. Og lurer på om noen kjenner igjen denne fargen på direkten? Vet at det sikkert går an å scanne fargen, men prøver her først. Er dette en original BMW farge? Eller kanskje fra Alpina? Lurte på om jeg kan slippe å lakkere disse dørene siden de er så fine; for å spare penger. Eventuelt bare klarlakk. Er ikke sikkert at det er så lurt. Siden bilen må lakkeres inni dørene blir det ekstra kosnader. Jeg liker i alle fall fargen godt, og tror at den passer bra til sort sportsskinn interiør. Kjempefint om noen har noen tips. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Kan se ut som mauritius blau. Mulig jeg tar feil men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Yngve husker det helt sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Yngve nevnte at det ikke var org bmw farge mener jeg å huske.. Er metallic lakk ihvertfall om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Takk for innspill. Vet at det er en metallic lakk. Og ikke Mauritius. Den er mørkere. Montrealblå har enda mer lilla i seg. Den har litt lilla skjær i seg, men det har jo flere andre BMW farger og. Yngve visste ikke koden, men anbefalte scanning av fargen. Så det er kanskje det som må til. Blir nok litt styr for å slippe å lakkere dørene på ny. Og faren ved å ikke treffe fargen helt er jo til stede. Men som sagt så håpet jeg å finne noen som har akkurat denne fargen selv og kjenner den igjen. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Black Amethyst Pearl? Kanskje for mørk den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Tror ikke det var noe BMW lakk jeg da, men ikke sikker. Har dessverre ikke noe tlf nr til gamle eier mere. Men dra til noen som har sånn farge scanner pistol. De finner 99% lik farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå