Gå til innhold

BMW E34 525TDS Touring selges. NYE BILDER


Steven
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, men har venta på noen forstillingsdeler fra koed som aldri kom. De hadde ikke delene på lager og kunne ikke sende meg ein mail å gi beskjed om det før jeg tok kontakt med dem. Så har avbestilt ordren og handla delene her lokalt. Blir bytta idag, så då skal bilen være klar for overlevering til evt. kjøper! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss d ikke er veeldig mye slark, kan du justere slarken litt på skruen som er på toppen av snekka. er en umbrako med mutter rundt ;)

Hei du, det har jeg nok desverre prøvd. Slarken er fremdeles der, er nok på tide med en ny, har sjekka opp og det finnes en som er kjørt 145 000km på knakkeren her lokalt. MEN har ikke tid til denne bilen nå, er jo Gatebil og har en E30 som skal brukes der som må bli klar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss d ikke er veeldig mye slark, kan du justere slarken litt på skruen som er på toppen av snekka. er en umbrako med mutter rundt ;)

Hei du, det har jeg nok desverre prøvd. Slarken er fremdeles der, er nok på tide med en ny, har sjekka opp og det finnes en som er kjørt 145 000km på knakkeren her lokalt. MEN har ikke tid til denne bilen nå, er jo Gatebil og har en E30 som skal brukes der som må bli klar ;)

Ok, skjønner den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skjønner. Kunne du legge ut noen bilder av stdene med rust? Så jeg kan se hvor ille det er og om det er noe jeg kan få en biloppretter, lakkerer til å fikse. Har en liten misstanke om at alt ikke er helt som det skal. Slike biler forsvinner jo på dagen om det er i bra stand. I alle fall til den prisen. Er bilen bra er jeg jo meget interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da har jeg lasta opp nye bilder igjen på en annen server. Av rust så er det ikke så ille. Det er hovedsaklig nede og i kanter på bilen der hvor det er mest utsatt.(hjørnene på dører og kanaler) Det tar sikkert en dag og to for en person som kan litt å fikse på dette. Men det er også litt bulker, så skal du ha bort disse må jo delene hellakkeres. Kanalene ble jo byttet av forrige eier i 09, og grunnene for at disse har fått litt overflaterust igjen er dårlig rustbeskyttelse.

Men det beste er om folk kommer å ser på bilen om de har mulighet for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn. Har du fikset styresnekken og alt av stag som du hadde tengt i forstillingen? Fungerer alt det elektriske, låser, hviskere, spylere, dashbord, følere, AC osv. Er det lenge siden dempere, bremseskiver og bremser er fikset? Er motor drivverk i god stand?

Er disse tingene i god forfatning er jeg svært interessert. Jeg er kin på en slik bil i god teknisk stand som ikke er for rusten slik at det lar seg gjøre å pusse den ned grunne dn pg hellakkere den. Slik at dne blir strøken?

Vet du om noen som gjør en slik sandblåsing/rustpussing, grunning, lakkering og karrosserijobb for en overkommelig pris? Har et budsjett på rundt 55000 for bil og fiksing.

I så fall kunne du fått et annbud på en slik jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn. Har du fikset styresnekken og alt av stag som du hadde tengt i forstillingen? Fungerer alt det elektriske, låser, hviskere, spylere, dashbord, følere, AC osv. Er det lenge siden dempere, bremseskiver og bremser er fikset? Er motor drivverk i god stand?

Er disse tingene i god forfatning er jeg svært interessert. Jeg er kin på en slik bil i god teknisk stand som ikke er for rusten slik at det lar seg gjøre å pusse den ned grunne dn pg hellakkere den. Slik at dne blir strøken?

Vet du om noen som gjør en slik sandblåsing/rustpussing, grunning, lakkering og karrosserijobb for en overkommelig pris? Har et budsjett på rundt 55000 for bil og fiksing.

I så fall kunne du fått et annbud på en slik jobb?

Du har PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...