hardrocxsludge Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Heisann, lurte bare på om noen av dere kunne svare meg på hva dette vil koste ! har engelsk bil som er momset inn til norge og tar da motor, understell å alt som trengs i en ombygging ! planen var å bygge om til m3 3,2 men bilen min har vært i norge siden 05 og hørte at dette kosta flesk å godkjenne før bilen hadde vært i norge i 10 år ! så fikk jeg denne 2,8 litern så billig så om det kostet mye å godkjenne så taper jeg ikke noe på å la den stå i noen år ! men om det er noen som har noen erfaringer rundt dette temaet å dele, og hva slags avgifter som må betales under godkjenning, vekten kan jo ikke være værdens undergang siden det er alu motor, er vel stort sett understellet som veier mer da kanskje ? Mange spørsmål på en gang, men sikkert noen her på forumet som har gjort et komplett ombygg fra 320 til 328 ! Mvh Joakim
Lars89 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Det finner du ut av her http://www.toll.no/templates_TAD/ChangeVehicleStatus.aspx?id=77&epslanguage=NO Noe sier meg at det lønner seg å kjøpe ny bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå