thomasdyb Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Har en bmw 318 is, gått 129k km... Parkerte den i garasjen i går kveld, å i dag tidlig når jeg skulle vri om nøkkelen kommer ingen reaksjon. Batteriet er ikkke flatt, og kommer bare en slags "du du du" lyd når jeg vrir om nøkkelen, men sylindrene begynner ikke å gå rundt engang høres det ut som. Som om der ikke er noe liv av tenning .. :S Noen som har peiling hva som kan være galt? tennplugger? tenningsrele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
footch Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Det kommer bare klikkelyd fra starteren ja? Prøv og sjekke jordingspunktene, eller det kan være at starteren din har tatt kvelden. selv om dette ikke løste mitt problem kan det hende det funker for deg Er på skolen nå, så når jeg kommer hjem skal jeg prøve å jorde alt til batteriet, og prøve strøm rett fra batteriet til innslaget, bare for å se om starteren er gåen. Har akkurat det samme problemet, skjønner faen ikke hva det kan være :s Håper noen kloke hjerner her inne har litt viten om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasdyb Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 ahh thnx ja jeg er på jobb akkurat nå, skal teste når jeg kommer hjem! men har ikke peiling på bil osv egentlig, så får satse på noe av dette kan løse problemet! takker ja vi får håpe det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
footch Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Jeg også ville sjekket selve motorjordinga.. Den befinner seg ved motorfestet under eksosen.. Mangler den klikker det bare i innslagsrele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
footch Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Uten og ta over tråden helt vil jeg bare si at jeg har sjekket den >.< men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
footch Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Bump >. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå